Antreprenori Interviuri Tech

Stejara Pircan, eMAG: Antreprenori cu sclipiri de Genius

18 sept. 2024 3 min

Stejara Pircan, eMAG: Antreprenori cu sclipiri de Genius

Reading Time: 3 minute

Cum pot antreprenorii români să se folosească de infrastructura și serviciile eMAG pentru a-și extinde afacerile din domeniul retail la nivel național sau internațional pe piețele din Bulgaria și Ungaria ne explică Stejara Pircan, Senior VP România, Bulgaria și Ungaria la eMAG.

Cum arată ecosistemul eMAG Marketplace în 2024?

Platforma eMAG este o destinație universală de shopping care le oferă clienților o experiență simplă și rapidă, precum și acces la peste 22 de milioane de oferte. Cu o prezență în Europa de Sud-Est, în România, Bulgaria și Ungaria, eMAG pune la dispoziție serviciile sale unei populații de peste 35 de milioane de locuitori, devenind astfel și o destinație pentru antreprenorii care au un business de retail și astfel se pot extinde la nivel național sau la nivel internațional, pe piețele din Bulgaria și Ungaria.

În prezent, comunitatea de business reunită în jurul marketplace-ului a ajuns la 56.000 de antreprenori care beneficiază de infrastructura și baza de clienți ale eMAG, precum și de instrumente care îi ajută să învețe și să își dezvolte businessul în noi categorii. eMAG Marketplace este și destinația unde antreprenorii învață să folosească soluțiile online pe care noi le punem la dispoziție: eMAG Academy, o adevărată librărie online cu resurse de învățare, sau eMAG Ads, serviciul de tip pay-per-click care îi ajută să își promoveze ofertele, generând vizibilitate și cu 40% mai mare a ofertei lor.

Câți antreprenori care vând prin eMAG au ales programul Fulfilment by eMAG? Ce beneficii le aduce acesta?

Numărul antreprenorilor care intră în programul nostru Fulfilment by eMAG (FBE) crește constant, mai ales de când l-am extins și acoperim și livrarea internațională. În prezent sunt peste 3.500 de selleri care folosesc FBE, iar eMAG gestionează în numele lor toate procesele logistice și relația cu clienții, ei fiind responsabili doar de livrarea stocurilor în depozitele eMAG și de strategia de vânzare pentru gamele lor de produse. FBE este un serviciu foarte apreciat fiindcă preia de pe umerii partenerilor o serie de procese care altfel presupun un efort mare logistic și financiar.

Cum ajutați sellerii din Marketplace să-și vândă produsele în afara României?

Brandul eMAG beneficiază de încrederea clienților din toate cele trei țări în care suntem prezenți – România, Bulgaria și Ungaria, iar comercializarea produselor prin platforma noastră este un început foarte bun pentru orice jucător care vrea să intre pe o piață nouă.

În același timp, le oferim partenerilor noștri care fac acest pas suport tehnic și logistic. Cei care intră în programul cross-border beneficiază de traducerea automată și gratuită a produselor din ofertă, de gestionarea relației cu clienții în limba locală și de soluții de sincronizare automată, stocuri și prețuri pentru toate țările în care vând prin eMAG, dintr-o singură platformă, care oferă și opțiunea de conversie a prețurilor în monedele locale.

În plus, ei pot intra în Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte exclusive, în toate țările în care suntem prezenți, și pot beneficia de infrastructura easybox, care a contribuit semnificativ la îmbunătățirea experienței de livrare și retur a clienților.

De ce aleg tot mai mulți selleri înrolarea produselor în Genius?

Înrolarea produselor în Genius le oferă sellerilor acces direct la o bază loială de sute de mii de clienți care comandă mai mult și mai des datorită transportului gratuit și rapid, a returului extins și a economiilor pe care le fac din transport sau din ofertele exclusive. Genius este în continuă creștere, iar anul acesta a devenit disponibil pentru un număr și mai mare de oameni din întreaga regiune,  atât în România, cât și în Bulgaria și Ungaria. Rata de conversie a produselor înscrise în programul Genius este de două ori mai mare, așadar sellerii care îl folosesc înregistrează vânzări mai mari pentru produsele listate.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 386 (16 septembrie – 16 octombrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: