STEFANEL, celebrul retailer de modă cu o tradiție de peste 60 de ani, se pregătește să facă din nou parte din peisajul modei românești prin intermediul UNIC BRANDS, aducând un concept proaspăt și inovator de magazin.
Magazinul care se va deschide sâmbătă, 14 octombrie, în Băneasa Shopping City, la parter, va ocupa o suprafață de 100 de metri pătrați și va oferi colecții vestimentare rafinate care își păstrează esența tradițională, combinând designul italian cu tradiția și rafinamentul care au consacrat brandul Stefanel la nivel global.
Deschiderea noului magazin STEFANEL va fi marcată printr-un eveniment special care va avea loc pe data de 14 octombrie, începând cu ora 10:00. Clienții vor fi întâmpinați cu trandafiri galbeni și baloane în culorile emblematice ale brandului, roșii și negre.
Moliciune, feminitate, eleganță – aceasta este esența colecției STEFANEL Toamnă/Iarnă 2023. De la articole de îmbrăcăminte de bază, până la creații atemporale, brandul oferă piese vestimentare potrivite pentru garderoba oricărei femei, indiferent de gusturi. Stilul se adresează femeii care este mereu elegantă, chiar și atunci când alege să poarte jeansi.
„Suntem extrem de bucuroși să anunțăm reintrarea STEFANEL în România prin deschiderea unui concept nou de magazin Unic Brands. Acest moment marchează o etapă importantă în dezvoltarea noastră și reflectă angajamentul nostru de a aduce branduri iconice și inovatoare pe piața românească. Cu calitatea și rafinamentul inconfundabile ale brandului STEFANEL, suntem convinși că această nouă experiență de shopping va cuceri inimile românilor„, au precizat reprezentanții Unic Brands.
Cu o istorie care începe încă din 1959, când Carlo STEFANEL a fondat brandul, STEFANEL a rămas fidel de-a lungul timpului principiului său fundamental – tricotajele. Acum, STEFANEL se pregătește să readucă acest element iconic în lumea modei din România.
În anul 2021, afacerea STEFANEL a fost preluată cu succes de către OVS, un retailer italian sub controlul Italian Tamburi Investments Partners. Această preluare a adus un nou suflu colecțiilor STEFANEL, concentrându-se pe o garderobă clasică, cu o notă urbană, în timp ce tricotajele continuă să aibă un rol principal. OVS a preluat nu doar afacerea STEFANEL, ci și 100 dintre foștii săi angajați, arhivele mărcii și 30 de magazine monobrand din Italia. Pentru a menține identitatea și calitatea inconfundabilă a mărcii, grupul s-a reconectat cu furnizorii de lungă durată ai STEFANEL și își aprovizionează o parte din colecție din Italia.
UNIC BRANDS, înființată în 2009, deține dreptul exclusiv de a opera magazinele monobrand Guess și Liu Jo pe teritoriul României. Magazinele Guess sunt deschise și operează cu succes în București (Baneasa Mall, Promenada Mall, Mega Mall și Fashion House Outlet), Constanța (City Park), Cluj Napoca (Iulius Mall), Timișoara (Iulius Mall), Iași (Palas Mall), Sibiu (Mall Promenada) și Brașov (Afi Palace). Magazinele Liu Jo sunt deschise în București (Băneasa Shopping City, Fashion House Outlet Militari), Iași (Palas Mall), Timișoara (Iulius Mall) și Cluj (Iulius Mall).
UNIC BRANDS intenționează să consolideze prezența brandului STEFANEL în România prin deschiderea de noi magazine în viitorul apropiat.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…