Stațiunea Mamaia caută noi idei pentru logo și slogan
Reading Time: < 1 minutOMD Mamaia Constanța anunță deschiderea unei noi etape de înscrieri în concursul pentru identitatea brandului turistic al stațiunii Mamaia. Înscrierile în platformă s-au deschis astăzi, la ora 08.00 și se închid pe 7 martie, la ora 23.59.
Propunerile calificate în prima etapă a votului public sunt revalidate ca semi-finaliste și vor intra din nou în etapa de vot public. În noua rundă, pe lângă primele propuneri care au ajuns deja în semifinală, se vor mai califica încă 10 propuneri noi.
Participanții din prima etapă a înscrierilor pot trimite noi propuneri în limita a maxim 3 pentru fiecare candidat (prima etapă + etapa actuală). Astfel, votul publicului se reia de la zero. Juriul a anunțat că logo-ul va fi evaluat separat de slogan.
“Îi invităm încă o dată pe cei care doresc să intre în competiție, să ne trimită propunerile lor pe www.concurslogomamaia.ro. Să studieze foarte bine brief-ul concursului publicat în platforma oficială, alături de regulament. Este necesar ca toată lumea să înțeleagă cum se realizează jurizarea atât pentru logo, cât și pentru slogan. Le urăm succes tuturor și abia așteptăm să vedem finaliștii!” a declarat George Măndilă, Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Regulamentul oficial al concursului a fost modificat printr-un act adițional, pe care îl pot citi toți cei care doresc să se înscrie.
Mai multe detalii suplimentare pot fi solicitate organizatorilor concursului prin completarea formularului disponibil online la secțiunea contact a website-ului oficial: www.concurslogomamaia.ro.
Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz