Stiri

Startup-ul românesc Questo vizează o finanțare de peste 600.000 de euro pe SeedBlink

Reading Time: 2 minute

Questo, startup-ul românesc cunoscut pentru aplicația sa de explorare urbană gamificată, lansează o nouă rundă de finanțare pe platforma SeedBlink. Această rundă are ca scop extinderea soluției de evenimente a Questo, care îmbunătățește experiențele de călătorie prin integrarea povești locale interactive și a gamificării.

Investiția minimă – 2.500 de euro

Începând de astăzi, pe SeedBlink, investitorii și business angels pot participa la această rundă de finanțare, cu o investiție minimă de 2.500 de euro. Suma vizată pentru această rundă este de 630.000 de euro, având co-investitori precum Early Game Ventures și Sparking Capital.

Experiențele Questo

În 2023, 200 de milioane de oameni au participat la tururi ghidate, însă aproape jumătate au preferat să exploreze independent. În plus, 80 de milioane de persoane parcurg orașele lunar jucând jocuri precum Pokemon GO, căutând povești captivante și activități interactive.

Încurajând oamenii să iasă din casă și să construiască conexiuni, experiențele Questo sunt create de o comunitate globală de peste 30.000 de creatori amatori și profesioniști, având peste 500.000 de utilizatori participanți la nivel mondial. Aceste experiențe sunt concepute pentru tururi de vizitare a obiectivelor turistice, întâlniri romantice, ieșiri în familie sau activități de team-building, fiind desfășurate pe jos, oferind libertate și flexibilitate în explorarea orașului.

Două tipuri de quest-uri

Questo oferă două tipuri principale de quest-uri: Event Quests și Anytime Quests. Event Quests, concepute pentru grupuri mari și evenimente tematice, utilizează inteligenta artificială generativă pentru a integra elemente din filme, cărți, anime-uri și jocuri și sunt disponibile la nivel mondial la 40 de dolari per grup. Pe de altă parte, Anytime Quests se adresează cuplurilor, familiilor și grupurilor mici care caută aventuri spontane la 10 de dolari per dispozitiv.

Fondurile strânse vor fi folosite pentru achiziționarea drepturilor de proprietate intelectuală pentru povești universale, facilitând Event Quests la nivel mondial și extinderea ariei de acoperire a Questo. Această investiție va sprijini, de asemenea, dezvoltarea de conținut nou, îmbunătățind oferta platformei și experiența utilizatorilor.

Questo a fost fondat de o echipă diversă cu experiențe complementare. Claudiu Petria, Chief Operations Officer, are ani de experiență în publicitate. Alex Govoreanu, Chief Executive Officer, este fondator al unui al doilea startup. Startup-ul a fost premiat de UNWTO (Organizația Mondială a Turismului a Națiunilor Unite) drept cea mai inovatoare soluție de turism.

Suntem încântați să lansăm această nouă rundă de finanțare pe SeedBlink.” a declarat Alex Govoreanu, co-fondator și CEO al Questo. “Într-o lume care devine din ce în ce mai  virtuală, Questo a ajutat peste 500.000 de oameni să iasă în lumea reală și să creeze amintiri alături de prietenii și familia lor (…) În ultimele 12 luni am crescut de peste 5 ori și avem un viitor plin de potențial în fața noastră. De acceea, împreună cu SeedBlink, lansăm o rundă de crowdfunding pentru oricine crede în misiunea Questo de a transforma lumea reală într-un teren de joacă.”

Alex Rădescu

Recent Posts

Festivalul de film BIFF aniversează 20 de ani

Cea de a XX-a ediție, aniversară, a Bucharest Internațional Film Festival (BIFF - www.biff.com.ro), singura competiție cinematografică internațională de film…

17 minute ago

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor

Cu ocazia Săptămânii Europeane a Mobilității și a Zilei Mondiale fără Mașini, FlixBus atrage atenția asupra importanței de a avea…

42 de minute ago

Educarea și informarea, o prioritate strategică pentru MagnaPharm

MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…

3 ore ago

Beatrice Chiș, ETi: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

4 ore ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

4 ore ago

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei. Investiții de peste 20 de milioane de euro

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de terminale logistice din România În sud-estul Bucureștiului, în…

4 ore ago