Startup-ul Medic Chat vizează o investiție de 250.000 de euro
Reading Time: 2 minuteMedic Chat, platforma de telemedicină din România care oferă acces la sfaturi medicale online, vizează o investiție de 250.000 euro, din care mai mult de o treime este deja asigurată de Cleverage VC și un Angel Investor din SUA, urmând ca diferența să fie obținută prin listarea pe SeedBlink. Listarea va avea loc mâine, 9 martie, la ora 10.00.
Peste 50.000 de clienți
În cei trei ani de când este activă, platforma a demonstrat validarea în piață printr-o rată de creștere accelerată, în 2020 raportând venituri de 12 ori mai mari față de 2019, depășind 56 000 euro. În momentul de față, aplicația are peste 50.000 de conturi de clienți și peste 200 de medici, din 40 de specialități medicale.
”Pregătim această primă rundă de investiție încă de anul trecut, iar pentru noi a fost prioritar să alegem investitori care să ne susțină pe viitor în planurile de creștere, permițând accesul la know-how relevant și o rețea de contacte importante din industria de sănătate, atât în România, Europa, cât și in SUA”, afirmă Emilian Rădoi (foto stânga), co-fondator Medic Chat.
Pentru suma de 162.500 de euro vizată prin equity crowdfunding pe SeedBlink, co-fondatorii Medic Chat cedează un pachet de aproximativ 4.7% din acțiuni, evaluarea companiei fiind de 3.2 milioane de euro pre-money.
Medic Chat funcţionează pe bază de întrebare-răspuns text, iar doctorii răspund în general în cateva ore. Pentru fiecare doctor sunt prezentate informaţii profesionale precum studii, experienţă, dar şi calificative din partea altor utilizatori. Preţul pentru a pune o întrebare unui doctor porneşte de la 30 de lei, sumă din care platforma reţine un comision. Diferențiatorul principal este reprezentat de selecția mare de medici de specialitate disponibili într-un timp scurt.
Evaluare la 3.2 milioane de euro
Pentru suma de 162.500 de euro vizată prin equity crowdfunding pe SeedBlink, co-fondatorii Medic Chat cedează un pachet de aproximativ 4.7% din acțiuni, evaluarea companiei fiind de 3.2 milioane de euro pre-money.
„Produsul nostru și-a dovedit aplicabilitatea și are succes, pe o piață cu un potențial uriaș. Ceea ce ne dorim acum este să accelerăm creșterea. Listarea pe SeedBlink ne va ajuta să ne mărim echipa de marketing, operațiuni și engineering. Cu această investiție țintim o creștere de 20X în următorii 2 ani. Pe termen lung, proiectând o creștere anuală de 4-5X, în 5 ani putem depăși 100 mil. EUR venituri anuale”, declară Emilian Radoi.
Pentru anul următor startupul și-a propus creșterea pe piața din România, validarea modelului de business pe 1-2 piețe internaționale și extinderea pe verticală, prin adăugarea de noi servicii medicale, precum nutriție, psihoterapie și medicină veterinară.
În această direcție, startupul a validat deja segmentul de medicină veterinară prin lansarea cu succes a Vet Chat în noiembrie 2020, care a început să aducă venituri încă din prima zi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz