Startup-ul Innoship primește o investiție de 550.000 de euro
Reading Time: 2 minuteStartup-ul Innoship, dezvoltatorul soluției de tip SaaS (software as a service), care permite business-urilor din retail și ecommerce să administreze propriile contracte de curierat și multiplele opțiuni de livrare a primit o investiție de tip Seed de la GapMinder în valoare de 550.000 de euro. Aceasta vine la șase luni de la lansarea comercială a Innoship, fiind determinată de rata de adopție a soluției pe piață.
Compania a implementat soluția Innoship pentru primii clienți la începutul anului 2020 și gestionează în acest moment aproximativ 20.000 de comenzi zilnice. Soluția Innoship poate fi integrată cu toate platformele mari de comerț electronic, warehouse management system, ERP (enterprise resource planning) și marketplace active în România și la nivel regional. Printre clienții săi se numără cele mai cunoscute nume din ecosistemul local de ecommerce și distribuție precum Miniprix, Kalapod, OLX , Depanero, Network One Distribution, Dentstore, Oralix, Topline, xpertbeauty.ro, Arco Expert, Algernon, green-future.ro, mezoni.ro, Generalmotor, precum și mulți alții.
Alocare dinamică a comenzilor
Runda de tip Seed Investment primită de la GapMinder VC va stimula creșterea accelerată de adopție a Innoship în rândul retailerilor activi pe piața românească, dar și primii pași ai startup-ului spre internaționalizare, accelerând totodată dezvoltarea de noi funcționalități pentru platforma sa.
Innoship optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare cu până la 15% printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă. Tehnologia Innoship crește calitatea experienței serviciilor de curierat, asigură accesul facil la noi opțiuni de livrare rapidă, în același timp reducând substanțial costurile cu acest serviciu.
Cererea consumatorilor pentru mai multe opțiuni de livrare și o calitate mai bună a serviciilor de transport reprezintă provocări uriașe pentru companiile din retail și ecommerce. Am creat platforma Innoship pentru a ajuta retailerii să câștige încrederea consumatorilor printr-un serviciu de livrare de mai bună calitate și să impulsioneze comenzile multiple ale unui utilizator, creând astfel loialitate. Cel mai important, Innoship este rapid și ușor de adoptat de către companiile de retail și ecommerce fiind, pe de o parte, integrat cu toate companiile de curierat, iar pe de altă parte, cu cele mai importante platforme de comerț electronic, ERP, WMS folosite deja în procesele existente”, a declarat Daniel Nicolae, CEO și co-fondator al Innoship.
Algoritmii avansați de machine-learning ai soluției analizează performanța diferitelor opțiuni de livrare din întreaga arie geografică relevantă și punctele de livrare ale unui retailer pentru a aloca comenzile de livrare pe baza unor criterii personalizate și a abordării stabilite de fiecare retailer.
Prin aceasta, Innoship facilitează accesul comercianților de toate dimensiunile la o soluție de gestiune optimă a livrărilor, care, până acum, era disponibilă doar pentru marile platforme de comerț electronic.
Startup-ul Innoship a fost fondat în 2019 de o echipă de seniori în sectorul de retail, supply chain, curierat și IT. Partenerii-fondatori – Daniel Nicolae, Andrei Paul, Dan Ungureanu și Robert Tănase – au o experiență îndelungată în companii precum Orange, Penny și Urgent Cargus. Cătălin Grigorescu, unul dintre cei mai cunoscuți avocați specializați în tehnologie din țară și din regiune s-a alăturat echipei în 2020, în calitate de investitor și advisor strategie și afaceri.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz