Stiri Business Companii Tech

Startup-ul Footprints atrage o investiție de 500.000 de euro

22 dec. 2022 2 min

Startup-ul Footprints atrage o investiție de 500.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Compania românească Footprints for Retail, ce operează una dintre cele mai avansate platforme de Retail Media din lume, închide prima rundă de finanțare și atrage o investiție de 500.000 de euro, compania fiind evaluată acum la 5 milioane de euro.

Runda de investiții a fost organizată și condusă de Robin Good, companie de accelerare și dezvoltare de business dedicată start-up-urilor tech din România.

Pătrundere pe mai multe piețe

În prezent, soluția Footprints este folosită de retaileri mari din România, Emiratele Arabe Unite, Serbia și Bulgaria. Finanțarea atrasă va permite intrarea pe mai multe piețe, obiectivul companiei fiind extinderea prezenței în Emiratele Arabe Unite și în Uniunea Europeană. Finanțarea va permite și dezvoltarea platformei și a algoritmilor AI în direcția îmbunătățirii predicțiilor comportamentului de consum în retailul fizic.

Runda de finanțare a fost susținută de 8 investitori privați, printre care Sandu Băbășan, partener Robin Good și unul dintre cei mai recunoscuți antreprenori din online-ul românesc, cu o vastă experiență de business, rezultată din proiecte care au inovat industria comerțului digital, Florin M. Pop, membru al grupului de investitori Transylvania Angels Network, și unul dintre cei mai activi investitori din România, cu investiții în peste 15 proiecte de start-up, în diferite domenii și Lorand Soares Szasz, antreprenor și specialist în dezvoltarea accelerată a business-urilor. 

Am închis runda de investiții după 2 luni, în care am atras 500.000 de euro, și am reconfirmat pe de-o parte potențialul platformei Footprints, într-o piață globală de Retail Media, estimată să atingă, la finalul lui 2022, venituri de 50 de miliarde de dolari, și pe de altă parte al industriei de retail, care, prin digitalizare, va trece printr-o transformare radicală în următoare perioadă. Investiția ne oferă premisele dezvoltării mai rapide a produsului și permite accelerarea prezenței platformei în mai multe piețe”, spune Dan Marc, fondator și CEO Footprints For Retail.

Conversia traficului anonim

Soluția Footprints are la bază o tehnologie unică ce le oferă companiilor din comerțul offline posibilitatea de a monetiza datele generate de proprii clienți. Acest lucru se realizează prin conversia traficului anonim în clienți profitabili, cu un comportament de achiziție predictibil, analizând în mod unitar datele comportamentale din offline și online, cu ajutorul inteligenței artificiale și automatizării algoritmice.

Printre clienții Footprints For Retail se află: INGKA Holding B.V. (operator al magazinelor IKEA), Majid Al Futtaim (conglomerat în industria imobiliară și de retail din EAU), NEPI, Vienna Insurance Group, Jaguar, Hyundai, Land Rover, Erste Group, First Bank și Țiriac Group.  

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: