Stiri

Startup-ul edtech Youni se extinde în Kazahstan și Uzbekistan

Reading Time: 2 minute

Youni, startup-ul edtech care dezvoltă platforma pentru elevii care vor să studieze la universități din străinătate și-a extins prezența în Asia Centrală prin două noi birouri în Kazahstan și Uzbekistan. Totodată, compania anunță și planurile de expansiune, până la finalul acestui an, în Europa Centrală și de Est. Următoarele două piețe vizate sunt Polonia și Ungaria.

Compania are în prezent o echipă formată din 24 de consultanți în educație, dezvoltatori specialiști în marketing și experți în dezvoltarea de business la nível internațional.

Investiții de 80.000 de euro

Extinderea în cele două state din Asia Centrală a presupus investiții în valoare de 80.000 de euro, majoritatea fondurilor fiind alocate către operațional, HR și marketing.

Am ales să ne extindem operațiunile în cele două state foste sovietice pentru că am observat un număr semnificativ de elevi și studenți cu aspirații internaționale, dar care se confruntă cu bariere informative și de proces.  În același timp, există și un interes sporit din aceste țări pentru studiul în România. Pentru a deschide aceste piețe, căutăm să angajăm vorbitori de limbă rusă care locuiesc în România și care să ne ajute să oferim serviciile noastre într-un mod eficient și cultural relevant. Totodată suntem în căutarea unor profesori specializați în examenele standard internaționale (SAT, IELTS, TOEFL, AP, IB, A-Levels). Acest demers vine ca o extindere a viziunii Youni de a facilita accesul la educație de calitate pentru toți tinerii și, de asemenea, diversifică piețele noastre de operare, întărește portofoliul de țări-destinație și crește potențialul nostru de a ajuta și mai mulți studenți„, explică Ștefan Țăpescu (foto), COO și co-fondator Youni.

Burse în SUA și Europa

În acest an școlar, compania a reușit să atragă pentru elevii din comunitatea Youni burse la universitățile din Statele Unite și Europa în valoare de peste 15 milioane de dolari iar în anul școlar precedent a înregistrat o rată de acceptate de 100% a elevilor consiliați, la universitățile selectate de aceștia.

Dintre cei peste 14.000 elevi consiliați în ultimii ani, mai mult de 1.000 studiază deja sau vor începe studiile la unele dintre cele mai prestigioase universități din lume precum: Harvard, University of Pensilvanya, Princeton, NYU, Columbia, MIT, University of Chicago și multe altele.

Alex Rădescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

8 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

12 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

12 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

15 ore ago