Startup-ul Curiera a ajuns în doi ani la o cifră de afaceri de peste 6 mil. lei
Reading Time: 2 minuteCuriera, companie de curierat cu capital 100% românesc înființată în 2020, a capitalizat oportunitatea de piață și a reușit să încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri care depășește 6 milioane de lei, are peste 2.000 de clienți și a lansat, în premieră, serviciul ”bani instant”.
Născută și crescută în timpul pandemiei, Curiera a reușit să se poziționeze corect în piață și să obțină rezultate care să o propulseze pe piața companiilor de curierat la nivel național. Startup-ul și-a crescut cifra de afaceri de la 1,3 milioane de lei în 2020, la peste 6 milioane de lei în 2021.
”Curiera este un business tânăr care se adresează, în primul rând, companiilor mici dar și comercianților, care nu au o putere de negociere suficient de mare pentru a obține o ofertă avantajoasă direct de la furnizorii de servicii de curierat și care au nevoie de suport în activitatea de logistică. Chiar dacă suntem de puțin timp pe o piață destul de competitivă, vrem să ne diferențiem de jucătorii existenți prin soluții și idei noi care să pună la dispoziția clienților noștri oferte avantajoase, utile și personalizate după nevoile lor. Am intrat optimiști în 2022 și ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 75%, precum și diversificarea serviciilor către clienți.”
Silvia Duță, General Manager Curiera
Curiera a ajuns, în prezent, la un număr de 2.030 de clienți, față de numai 27 în 2020, a expediat 372.000 de colete, de trei ori mai mult față de anul 2020, și a rambursat, în total, 65 milioane de lei lei către clienți.
Anul trecut, în august, compania a lansat, în premieră pe piața de curierat din România, serviciul ”bani instant” care are ca scop susținerea clienților companiei când au nevie de cash flow, iar expeditorul își poate primi banii din ramburs în doar câteva ore de la livrarea coletului.
Investiții de peste 160.000 de euro la Curiera
La nivel de investiții, Curiera s-a concentrat anul trecut pe extinderea echipei și traininguri pentru angajați, dar și pe eficientizarea proceselor de vânzări prin automatizare.
Per total, în 2021, au fost alocate fonduri de 70.000 de euro pentru susținerea serviciului de „bani instant”, 30.000 de euro în softul de facturare și CRM, 60.000 de euro în achiziția a 5 mașini pentru angajați și echipamente electronice și tehnice, 10.000 de euro în traininguri și teambuildinguri și 20.000 de euro în campanii de CSR și acțiuni umanitare. Toate aceste investiții vor continua, într-un procent și mai crescut, și în 2022.
Curiera se adresează, în primul rând, companiilor mici, care nu au putere de negociere suficient de mare pentru a obține o ofertă avantajoasă direct de la transportatori și care au nevoie de suport în activitatea logistică. Compania are sediul în București și oferă servicii de livrare (național și internațional), e-Fulfillment (depozitare, picking, împachetare, creare AWB, etichetare și expediere), urmărire colete online în timp real, asistență pentru clienți atât direct cât și în relația cu transportatorii parteneri, serviciul ”Bani instant” (expeditorul primește banii din ramburs în doar câteva ore de la livrarea coletelor).
Foto 136453686 © Ngampol Thongsai | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz