Start-up-ul austriac Waterdrop, partener în magazinele online de retail din România
Reading Time: 2 minuteWaterdrop, start-up-ul de origine austriacă lansat pe piața din România în septembrie 2021, continuă dezvoltarea pe piața locală. Pentru 2022, compania și-a propus să crească baza de clienți existenți cu 60% și să pătrundă mai puternic pe piața locală ca partener în magazinele online de retail, încurajând un stil de viață echilibrat și un regim optim de hidratare.
Cuburi naturale
Waterdrop este primul brand din lume care a creat Microdrinks (cuburile cu arome naturale și extract de plante și fructe dizolvabile în apă) menite să stimuleze consumul mai mare de lichide, pentru un stil de viață sănătos și echilibrat. În prezent, compania deservește 12 piețe europene și SUA, atât în online, cât și în 19 magazine fizice, iar expansiunea sa este susținută de o creștere constantă de 400% de la lansarea sa din 2017.
Extindere pe mai multe continente
Până în prezent, au fost vândute peste 200 de milioane de produse, microdrink-uri și recipiente reutilizabile, către peste 1 milion de consumatori din întreaga lume, salvând până la 30 de milioane de sticle de plastic, iar compania ia în considerare extinderea și pe piețele asiatice. Waterdrop CEE se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător, prin recipientele sale reutilizabile și eliminarea consumului de PET și alte materiale poluante. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.
În România, consumatorii au primit foarte bine lansarea Waterdrop, găsind în aceste produse o alternativă viabilă pentru băuturile care conțin zahăr și apreciind totodată calitatea recipientelor produse în Uniunea Europeană.
“Anul acesta ne propunem să cunoaștem mai în detaliu profilul consumatorului român și să ne pliem pe nevoile sale. Suntem preocupați de sustenabilitate și de un stil de viață echilibrat și ne dorim să susținem un regim de hidratare adaptat nevoilor diverse pe care oamenii le au în viața de zi cu zi. Avem în plan să ne extindem portofoliul și să lansăm mai multe linii de produse adaptate contextului local de piață”, declară Katerina Navratilova (foto), CEO Waterdrop CEE.
Clubul din România
Start-up-ul a pus bazele unei comunități de membrii care își doresc un stil de viață sănătos – Waterdrop Club. În cadul acestuia, consumatorii beneficiază de un program de recompense cum ar fi puncte acumulate echivalente cu valoarea fiecărei comenzi, ce pot fi ulterior convertite în produse gratuite.
“Până în prezent câteva sute de clienți au devenit membri ai clubului Waterdrop în România. Am fost surprinși să constatăm că procentul clienților români care s-au înscris în club în primele 3 luni de la intrarea pe piață a fost mai mare față de cel din Cehia și Italia, ceea ce ne dă speranță că vom evolua pozitiv pe această piață și vom putea contribui la schimbarea stilului de viață al cât mai multor oameni”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz