BizMarketingExchange

Start Biz Marketing Xchange

22 apr. 2015 2 min

Start Biz Marketing Xchange

Reading Time: 2 minute

KV BIZ Mkt Xchange1Azi se lanseaza oficial prima editie Biz Marketing Xchange, proiectul in care zece dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania schimba pentru o zi compania in care lucreaza.

Cei zece participanti aflati la startul Biz Marketing Xchange sunt:

Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard Romania
Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries
Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo
Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut Delivery, Paul
Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania
Ionut Gheorghe, Director de Marketing, Dacia si Renault
Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing, Avon Cosmetics Romania si Moldova
Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image
Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank
Andreea Toloaca, Marketing Director, Orkla Foods Romania

Fiecare participant in proiect va deveni “director de marketing pentru o zi” intr-o companie dintr-un domeniu diferit de cel in care activeaza. Schimbul celor 10 directori de marketing se va face in urma unei trageri la sorti oficiale iar participantii vor petrece o zi intr-o alta companie decat cea pentru care lucreaza. Vor intalni directorul de marketing titular si echipa acestuia, vor lucra impreuna si vor discuta subiecte de marketing, organizare si branding.

Profilele celor 10 directori de marketing, tragerea la sorti si fiecare  intalnire si etapa a proiectului vor in prezentate pe larg prin relatari si imagini pe site-ul si pe canalele social media ale revistei Biz.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania  realizat de Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising. Misiunea Telekom de a inova si de a sustine companiile din Romania se concretizeaza prin acest proiect si reprezinta primul pas pentru crearea unei comunitati solide a oamenilor de marketing din Romania care, astfel, vor putea sa isi impartaseasca experientele profesionale.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: