Marketing Stiri

Starcom MediaVest Group a lansat o divizie de performance marketing

5 oct. 2015 2 min

Starcom MediaVest Group a lansat o divizie de performance marketing

Reading Time: 2 minute

Starcom MediaVest Group a lansat divizia de performance marketing, SMG Performance, in cadrul careia a prezentat si primul SMG Experience Map din Romania, o analiza categoriilor de comportament de cumparare si traseul actiunilor unui client de la intentie, cautare de produs, pana la achizitie si post-achizitie. 

La baza, exista o configuratie de cercetare testata si validata de reteaua SMG in mai multe tari, avand ca scop principal echilibrarea eforturilor de comunicare prin: identificarea unor profile de cumparatori/ consumatori in functie de comportamentul pe care acestia il au in raport cu o anumita categorie, maparea pozitionarii brandurilor in categorie, identificarea factorilor care influenteaza decizia de cumparare (criterii, bariere, motivatii, surse de informare), identificarea si cuantificarea pasilor facuti in vederea achizitiei unui produs sau serviciu, precum si actiunile aferente fiecarui pas.

“Lansarea SMG Performance, ca business unit separat, reprezinta un pas firesc, o validare a unei structuri care s-a definit organic. In ultimii doi ani, ne-am dezvoltat o echipa bazata pe un set de competente care nu se regasesc in mod traditional intr-o agentie de media, pentru a raspunde nevoilor specifice de performance ale clientilor nostri.  Am avut norocul ca in aceasta provocare sa fim mult mai mult decat un provider de media, am fost un partener, cu implicare maxima in tot ceea ce inseamna digital marketing pentru un business de e-commerce, am fost evaluati pe obiective de business, am invatat sa reactionam agil si versatil intr-un mediu in care nu se poate altfel”,a declarat, Alexandra Iavorschi, Managing Director, Starcom MediaVest Group.

“Dupa filosofia retelei Starcom Media Vest, “A Human Experience Company”, SMG Performance promoveaza elementul uman ca esential in succesul unei campanii de performance, folosind tehnologia doar ca instrument in atingerea unui scop, nu ca pe un scop in sine. Exista numeroase instrumente sau tehnologii care acumuleaza, in timp real, date despre comportamentul utilizatorilor. Aceste date devin, insa, valoroase doar prin intermediul insight-urilor pe care analistii le identifica despre respectivii utilizatori”, a declarat Diana Ionel, Head of Performance, Starcom MediaVest Group.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: