Starbucks a deschis o nouă cafenea în Piața Romană
Reading Time: 2 minuteStarbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, a deschis prima sa cafenea stradală în Piața Romană, numărul 8.
Situată într-una dintre cele mai importante zone comerciale din București, într-o clădire care a fost complet restaurată, cu spații largi și luminoase, cafeneaua are o suprafață totală de 276 mp și o terasă de 60 mp. Procesul de amenajare a fost unul laborios, iar designul onorează cultura cafelei prin elemente grafice realizate de o echipă de artiști.
Cafeneaua Starbucks Piața Romană include, pe lângă barul integrat care te lasă să iei parte la întregul ritual realizat de barista, zonele de prezentare a produselor și de interconectare, precum și spațiul destinat savurării întregii game de sortimente de cafea și a băuturilor în ediție limitată.
Barista Starbucks sunt la dispoziția clienților cu informații și recomandări, astfel încât legătura pe care aceștia o stabilesc cu brandul să fie una personală și consistentă.
Starbucks Piața Romană promite o experiență unică, unde clienții vor savura băuturile preferate, un meniu inspirat din gastronomia internațională, muzică bună și un ambient prietenos şi relaxant.
„Deschiderea noii cafenele din Piața Romană este un pas strategic important pentru noi și sperăm ca toți clienții să se bucure de ceea ce noua locație are de oferit. Așteptăm pasionații de cafea de specialitate să ne treacă pragul și să descopere arome unice și experiențe desăvârșite”, a spus Karol Żuradzki, Director Regional pentru România și Bulgaria.
Starbucks România continuă și în acest an investițiile atât în schimbarea design-ului și modernizarea locațiilor, cât și în inovație și varietate la nivel de produs. De asemenea, Starbucks continuă să acorde o mare atenție în ceea ce privește modul și locul în care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale și lucrează cu furnizori care se aliniază la valorile companiei de responsabilitate socială și de mediu.
Noua locație își așteaptă bucureștenii iubitori de cafea cu băuturi personalizate pe bază de espresso, gustări sănătoase și variate, cafea boabe și ceaiuri pentru acasă, precum și o gamă diversificată de produse de retail.
Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, Starbucks are peste 25.000 de cafenele în întreaga lume.
AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent, AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz