Star Stone investește 3 milioane de euro în extindere pe piețele din Europa
Reading Time: < 1 minutStar Stone, unul dintre cei mai importanți producători român de pavaje, estimează pentru 2021 o creștere de aproximativ 40% a vânzărilor. Avansul va fi susținut de creșterea organică a pieței – industria construcțiilor având anul trecut cea mai bună evoluție an la an din ultimul deceniu – , de dezvoltarea companiei, de diversificarea portofoliului de produse, concomitent cu implementarea unui nou soft ERP, dar și de asumarea unui sistem de consolidare și de creștere accelerată a afacerii.
Planul de investiții pentru 2021 ia în calcul un buget de 3 milioane de euro și vizează extinderea pe plan local, dar și în Europa.
„Până la jumătatea anului, vom finaliza instalarea unei noi linii de producție, crescând astfel capacitatea totală de producție, lucru care ne va da posibilitatea să lansăm noi tipuri de produse destinate segmentului rezidențial. Totodată, mare parte dintre produsele noastre consacrate vor beneficia de îmbunătățirea aspectului și, printr-o metodă inovatoare, vor beneficia de un sistem de montaj care va ușura munca montatorilor și va reduce posibilitatea montajului incorect, toate acestea asigurând o calitate net superioară produselor anterioare”, spune Cristian Pop, Director General Star Stone.
Europa Centrală
Prezentă pe piața din România din 2008, compania a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria, iar în 2020 și în Belgia. În ceea ce privește piața externă, compania urmărește pentru anul în curs consolidarea și dezvoltarea rețelei de distribuție din Ungaria și să intre în 3 noi țări, punând bazele rețelei de distribuție în Austria, Slovacia și Cehia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz