ProCredit Bank România, alături de băncile ProCredit din Bulgaria, Germania și Serbia, au participat la evenimentul ”Fit for Growth – Dialogul germano-român al furnizorilor”. Evenimentul a fost organizat de către Asociația Germană de Management a Distribuției, Achiziției si Logisticii (BME), și sprijinit de către ProCredit Holding, compania mama a grupului internațional ProCredit. Evenimentul a avut loc la sfârșitul lunii noiembrie și a atras peste 230 de vizitatori, incluzând companii clienți ai băncilor ProCredit prezente, anunță banca, într-un comunicat de presă.
A fost primul eveniment dintr-o serie de conferințe organizate de către BME cu scopul de a crea legături între companiile germane și subsidiarele locale din România și furnizorii din România și țările vecine, Bulgaria și Serbia. Evenimentul s-a axat pe facilitarea dialogului dintre cumpărătorii germani și furnizorii locali din domeniul industriei auto. Draxlmeier și Stabilus, co-organizatori ai evenimentului, au căutat în mod activ dezvoltarea de noi parteneriate în regiune.
Grupul ProCredit, a cărui misiune este să încurajeze creșterea sustenabilă a IMM-urilor din sud-estul și estul Europei, a susținut evenimentul. Acest parteneriat a facilitat clienților ProCredit Bank descoperirea unor informații noi despre oportunitățile de piață și eventualele colaborări comerciale cu întreprinderi complementare din Germania. Mai mult, standul ProCredit a reprezentat un adevărat pol al discuțiilor productive între reprezentanții băncii și antreprenori, cât și între antreprenori, angajați în discuții reciproce.
Evenimentul s-a adresat în principal companiilor românești, astfel că Dr. Antje M. Gerhold, Director General al ProCredit Bank România, a prezentat strategia grupului cu privire la serviciile bancare oferite IMM-urilor, în cadrul unui discurs care a subliniat importanța întreprinderilor mici și mijlocii. ”Fiind un grup bancar internațional și banca parteneră principală a IMM-urilor, dorim să contribuim la îmbunătățirea relațiilor avute de clienții noștri cu partenerii acestora de afaceri și la dezvoltarea de noi parteneriate transfrontaliere, pentru ca afacerile lor să poată opera cu success în regiune și în Europa, per ansamblu. Suntem mulțumiți de faptul că astfel de evenimente oferă clienților oportunitatea de a stabili noi parteneriate în regiune și nu numai”, a declarat Antje M. Gerhold, Director General al ProCredit Bank România.
Evenimentul a generat impresii pozitive din partea clienților băncilor ProCredit participante, aceștia apreciind oportunitatea de a discuta și de a iniția parteneriate potențiale cu bine cunoscute companii din străinătate. ProCredit Bank România operează pe piața locală din 2002 și promovează parteneriatele de afaceri dintre clienții ProCredit din regiune, pentru a contribui la dezvoltarea și schimburile informaționale dintre IMM-uri.
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…