Spotify lansează o nouă campanie în România, Ungaria, Republica Cehă și Israel
Reading Time: 2 minuteÎn parteneriat cu Leo Burnett Bucharest, Spotify lansează o nouă campanie de comunicare, celebrând diversitatea creatorilor și utilizatorilor platformei.
Pentru noua campanie, Leo Burnett Bucharest a dezvoltat un concept creativ care surprinde esența platformei Spotify: vasta ofertă de creatori locali și internaționali de conținut audio, fie că e vorba de muzică sau podcasturi.
Astfel, pe parcursul campaniei dezvoltate pentru TV & digital, fanii Spotify se vor întâlni cu câteva personaje surprinzătoare precum The Emotional Gangster, The Nerdy Gang și The Trapper Family, iar publicul român, în special, va identifica prezența artiștilor Irina Rimes, IAN și Șatra B.E.N.Z..
“Suntem încântați să avem drept partener Leo Burnett Bucharest pentru noua campanie care prezintă oferta noastră audio extinsă și modul în care platforma noastră poate răspunde stărilor și gusturilor tuturor”, afirmă Ester Gazzano, Head of Marketing Southern Eastern Europe, Spotify.
„Suntem mândri să fim partenerul Spotify, o companie cu valori similare și un deziderat de a crea experiențe semnificative pentru oamenii din întreaga lume, deziderat pe care îl avem și noi”, declară Diana Alexa, Managing Director, Leo Burnett Bucharest.
“În ultimii ani, obiectivul nostru a fost acela de a ne consolida competențele de strategie și creație printr-o investiție în craft & production expertise, astfel încât produsul nostru să rezoneze cu tot ce se consumă și este actual în acest moment. Acest efort de actualizare, împreună cu faptul că suntem mari fani și utilizatori Spotify, s-a dovedit a fi abordarea câștigătoare pentru acest pitch. Și suntem hotărâți să rămânem cei mai buni parteneri de business pentru Spotify și în campaniile viitoare”.
Producția acestei campanii a fost gestionată de est.now – divizia de producție a agenției Leo Burnett – în parteneriat cu Saga Film. Regizorul campaniei TV a fost Sidney Van Wichelen, recent clasat #3 Director of the Year de către Cannes Lions.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz