Spot TV realizat exclusiv prin muncă la distanță
Reading Time: < 1 minutLidl și Mullen România au lansat prima campanie realizată în regim de lucru la distanță pentru brandul de înghețată Gelatelli, plecând de la un insight inedit: modul în care românii preferă să își mănânce înghețata.
Echipele implicate în campanie s-au adaptat posibilităților actuale de producție și au realizat spotul TV prin CGI 3D animation. Campania este prezentă și în online. Începând cu 30 aprilie, iubitorii de înghețată sunt încurajați să intre în concurs pe www.surprize.lidl.ro și să împărtășească modul în care preferă să mănânce înghețata. Aceștia vor fi aleși în baza unei jurizări și pot câștiga vouchere la cumpărături, pe care le pot folosi în magazinele Lidl.
”Am plecat de la un fapt întâlnit în orice familie sau grup de prieteni: fiecare și-a format un obicei, un fel de ritual, atunci când începe o cutie de înghețată. Iar în loc să punctăm diferențele, am ales să le punem în valoare și astfel să spunem că felul corect în care poți să mănânci înghețată este așa cum îti place ție”, spune Vladi Păunescu, Senior Copywriter Mullen România.
”Campania e unică și prin modul în care a fost dezvoltată, și anume cu toate echipele lucrând de acasă, cu meetings și brainstormings pe Teams și cu o execuție integrală a spotului TV în 3D animation.”, adaugă Mario Niculae, Senior Art Director Mullen România.
Echipa Mullen România care a dezvoltat această campanie: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Mario Niculae (Senior Art Director), Vladi Paunescu (Senior Copywriter), Adrian Radu (A/V Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Adriana Tudoran (Account Director), Daniel Enache (Account Manager).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz