Sportul te pregătește pentru viață

Reading Time: 2 minute

Cucerirea titlului olimpic la Rio, în 2016, a fost pentru Ana Maria Brânză o confirmare a faptului că munca îți este răsplătită atunci când crezi cu adevărat și îți urmezi planul până la capăt. Acum, aplică aceleași principii și în business.

Avea 14 ani și lăsa în urmă confortul căminului, prietenii și colegii din București, mutându-se într-un cămin de liceu industrial din Craiova, pen­tru a-și urma visul. Asta făcea Ana Maria Brânză acum 19 ani, cu gândul de a cuceri lumea cu vârful spadei și de a devenit campioană. „Norocul meu a fost că am întâlnit oamenii potriviți și după 19 ani pot spune: am reușit! Și am găsit o definiție pentru cuvântul campion – este acel om care nu renunță, care îndrăznește să viseze, își asumă și muncește în fiecare zi până ajunge să-și atingă țelul!”, spune campioana olimpică la spadă.

Titlul olimpic de la Rio, din 2016, a fost pentru Ana Maria o confirmare a faptului că munca este răsplătită când crezi cu adevărat și îți urmezi planul până la capăt. Deși spune că, pentru ea, lucrurile nu s-au schimbat foarte mult după medalia de aur de la Olimpiadă, consideră că vizibilitatea dobândită după acea performanță este foarte importantă pentru socie­tatea în care trăim.

„Titlul de campion vine la pachet cu rolul de model pe care ți-l asumi sau nu, aceasta este o alegere personală. Eu am ales să‑mi asum acest rol, iar prin acțiunile și proiectele mele îmi doresc să-i inspir pe tinerii care-și doresc să atingă performanța”, spune Ana Maria Brânză.

A revenit în activitatea compe­tițională anul trecut și se pregătește intens acum pentru ultimele două competiții din acest an, Cupa României și etapa de Cupă Mondială de la Tallin. În paralel, lucrează împreună cu echipa Sports HUB la o serie de proiecte care implică și mediul de business, dar încearcă să mențină și un echilibru între muncă și viața de familie, petrecând cât mai multe momente alături de oamenii dragi. Recent, a lansat Autentica by Ana-Maria Brânză, o campanie dedicată designerilor români, oamenilor creativi și valorilor autentice. „Este un proiect prin care îmi propun să arăt lumii o bucățică din România mea frumoasă! Mai sunt și alte planuri, care se adresează copiilor și iubitorilor de sport, dar despre acestea din urmă voi povesti la momentul oportun”, ne-a povestit Ana Maria.

Consideră că sportul a avut un rol foarte important în dezvoltarea ei nu doar ca sportivă, ci și ca om. „În scrimă nu poți începe un asalt fără a avea o strategie clară, iar asta se aplică în orice domeniu. Înfrângerile m-au întărit și odată cu ele am conștientizat că nimic nu te face mai puternic decât un eșec. Medaliile m-au făcut să îmi doresc mai mult! Fiecare zi petrecută în sala de antrenament mi-a predat o lecție care-mi va fi de folos în viața de după sport. Pentru că asta face sportul, te pregătește pentru viață!”, spune Ana Maria Brânză.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

10 ore ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

14 ore ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

o zi ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

o zi ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

o zi ago

Black Friday la eMAG după trei ore. Cifra comenzilor a atins 524 milioane de lei

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…

2 zile ago