Sport Guru, un retailer și distribuitor de echipamente sportive specializate din România, a deschis primul său magazin fizic din Timișoara, în incinta Iulius Mall, parte a ansamblului mixed-use Iulius Town. Cel de-al șaselea magazin Sport Guru se întinde pe o suprafață de 750 de metri pătrați și a necesitat investiții de aproximativ un milion de lei.
Timișorenii se pot bucura acum de gama completă de articole sportive ale Sport Guru, axate în principal pe ciclism, outdoor/schi și alergare/triatlon, precum și zona de tehnologie în sport – ceasuri sportive, GPS-uri, căști audio, biciclete statice de tip home trainer sau aparate de întreținere musculară.
„Ne bucurăm ca a venit momentul să punem pe harta Sport Guru și Timișoara, un oraș cu mulți practicanți de sport și, totodată, un oraș special pentru noi. Aici organizăm încă din 2017 primul semimaraton de șosea al orașului, Timisoara21k, eveniment care se bucură de un real succes an de an. Timișoara s-a aflat pe lista noastră de expansiune încă de la început, alături de București, Cluj și Brașov. Ne așteptăm la un interes mare din partea amatorilor de sport din Timișoara, având în vedere multele solicitări pe care le-am primit de-a lungul ultimilor ani din partea timișorenilor dornici să se bucure de produsele Sport Guru și la ei în oraș. De asemenea, ne dorim ca traficul suplimentar generat de turiștii veniți în Timișoara – Capitală Europeană a Culturii 2023 – să se răsfrângă favorabil și asupra activității sportive în general, o nevoie pe care noul nostru magazin o întâmpină cu succes”
Mircea Rasovan, CEO Sport Guru
Cu puțin timp înainte de deschidere, fondatorii Sport Guru au organizat o seară de socializare cu clienții și reprezentanții comunităților relevante de sport din Timișoara precum Alergotura, Triatlon Timisoara, Velocitas, Alternative TM, UVT Liberty Marathon, S24H sau WorldClass. La eveniment au participat și sportivi de elită ai momentului pe care Sport Guru îi susține în carieră, precum Antoanela Manac, multiplă campioană națională la triatlon, Mădălina Florea, multiplă campioană națională la probele de semifond și fond, Alexandru Corneschi, multiplu campion național la maraton și semimaraton, campion balcanic la semimaraton, sau Toma Alexandru, multiplu campion național la Triatlon, câștigător al Iron Man Malaysia.
Alături de ei, alergătorii amatori s-au bucurat și de o sesiune de alergare necompetitivă de aproximativ 5 kilometri, în Iulius Gardens. Fondatorii Sport Guru și-au propus astfel să-și arate recunoștința față de cei care nu doar că reprezintă România în competițiile internaționale, ci și promovează sportul către sportivii amatori, fiind adevărate surse de inspirație pentru aceștia.
Timișoara reprezintă un punct de atracție și se afla încă de la început pe lista de expansiune a retailer-ului Sport Guru, alături de București, Cluj și Brașov.
”Ne așteptăm la un interes mare din partea amatorilor de sport din Timișoara pentru acest magazin, având în vedere multele solicitări de deschidere a unui magazin în acest oras venite de-a lungul ultimilor ani. De asemenea, ne dorim ca traficul suplimentar generat de turiștii veniți în Timisoara – Capitală Europeană a Culturii 2023 – să se răsfrângă favorabil și asupra activității sportive în general și a noului nostru magazin în particular”, spune Mircea Rasovan.
Inaugurarea noului magazin din Iulius Mall contribuie la atingerea obiectivului asumat deja de Sport Guru de a deschide 1-2 magazine în fiecare an, până în 2025.
„Am găsit în dezvoltatorul Iulius Town un partener cu o foarte mare deschidere, flexibil și prompt, aspect care a contat foarte mult în decizia de a deschide anul acesta, chiar daca magazinul din Timișoara fusese planificat pentru 2024. Suntem încântați că începând din această lună, timișorenii se vor putea bucura și ei de gama noastră unică produse sportive profesionale, precum și de îndrumarea consultanților noștri specializați și pasionați. Ne așteptăm ca magazinul din Timișoara să genereze din 2024 vânzări apropiate de celelalte două magazine de format mare ale companiei și localizate în mall-uri sau centre comerciale, și sperăm sa ajungem cat mai curând la 10 magazine, acoperind astfel cele mai importante orașe și regiuni ale țării”
Mircea Rasovan, CEO Sport Guru
În ceea ce privește evoluția vânzărilor, retailer-ul Sport Guru estimează o creștere totală de aproximativ 62 de milioane de lei în 2023, respectiv cu 30% mai mult decât valoarea din 2022, în jurul valorii de. Impactul noului magazin din Timișoara se va resimți însă abia din 2024.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…