Interviuri

Spirit Nordic: Jason Momoa și Blaine Halvorson spun pentru Biz povestea Meili Vodka

Reading Time: 4 minute

MPR Group a lansat în România Meili, o marcă de vodcă premium creată de celebrul actor Jason Momoa și partenerul său de afaceri Blaine Halvorson. Biz a stat de vorbă cu Jason Momoa și Blaine Halvorson despre cum a luat naștere Meili Vodka și planurile pentru piața locală pentru „Cea mai bună vodcă din lume”, câștigătoare a șapte premii internaționale.

De ce vodcă și cum ați ales un nume din mitologia nordică?

Blaine Halvorson: Amândoi adorăm mezcal, whisky și scotch, băuturi pe care le poți savura pure. Am observat că vodca, ca băutură, era „defectă” – și ne-am provocat să remediem asta. Am început acum nouă ani și, după multă cercetare, efort și muncă asiduă, am creat în cele din urmă Meili. Este tot ceea ce ne pasionează într-o sticlă de sticlă sustenabilă. Am creat Meili pentru noi – și pentru voi! Cât despre numele Meili, eu sunt norvegian, iar în mitologia nordică, Meili este fiul lui Odin și zeul călătoriilor. De asemenea, se traduce prin „cel drăgăstos”.

Cum ați început să lucrați împreună?

Jason Momoa: Ne-am cunoscut prin prieteni comuni acum aproximativ cincisprezece ani și, din acel moment, am fost ca frații. Ne-am motivat și inspirat creativ unul pe celălalt de atunci. Astfel de legături sunt rare și a fost o călătorie uimitoare să colaborăm și să aducem Meili la viață împreună.

Meili a fost lansat oficial după un proces de șapte ani. Ce s-a întâmplat în acea perioadă?

Blaine Halvorson: Ne-a luat șapte ani să aducem Meili la viață și, deși poate suna ca o perioadă lungă, era crucial pentru noi să facem totul corect. Nu ne-am grăbit să lansăm doar o altă vodcă. Am vrut să perfecționăm fiecare aspect, de la obținerea celor mai pure ingrediente până la proiectarea celui mai sustenabil ambalaj. Au fost momente în care părea un proces interminabil, dar privind în urmă, nu aș schimba nimic. Acei ani au fost despre rafinare, învățare și asigurarea că Meili reprezintă cel mai bun lucru pe care îl putem oferi. Fiecare detaliu a fost luat în considerare și cred că asta face ca Meili să fie cu adevărat specială.

Ce face Meili diferit? Cum ați descrie gustul după prima înghițitură?

Jason Momoa: Eu și Blaine am realizat că vodca era văzută adesea doar ca un ingredient, nu ca o băutură de savurat ca atare. De aici s-a născut ideea pentru Meili – vodca perfectă pentru savurat. Ne-am dorit ceva pe care nu trebuie să-l amesteci sau să-i ascunzi aroma – o băutură care să rămână puternică indiferent cum este servită: caldă, rece, mixată sau pură. Este o vodcă pe care oricine o poate savura și aprecia – o băutură perfectă, neutră. Consumați cu responsabilitate! Suntem foarte entuziasmați să schimbăm modul în care oamenii percep vodca cu Meili și să le arătăm ce am creat.

Cum se aliniază Meili cu viziunea voastră pentru un viitor sustenabil și implicarea voastră în proiecte ecologice?

Jason Momoa: Atât eu, cât și Blaine suntem profund angajați să avem un impact pozitiv asupra planetei, iar sustenabilitatea este o valoare de bază a brandului Meili: de la sursele pentru ingrediente naturale de înaltă calitate din Montana, până la utilizarea sticlei 100% reciclate. Vrem să inspirăm și pe alții să îmbrățișeze sustenabilitatea pentru a proteja și conserva frumoasa noastră planetă.

Ce așteptări aveți de la piața europeană, în general, și de la cea din România, în special?

Blaine Halvorson: Suntem entuziasmați de Europa, mai ales de România, pentru că oamenii de aici apreciază calitatea și măiestria. Credem că Meili va rezona profund cu aceste valori. România are un patrimoniu cultural bogat și credem că povestea și puritatea lui Meili se vor conecta cu acest aspect, făcând produsul potrivit pentru piață.  

Sticle cu personalitate

Meili Vodka este renumită pentru puritatea sa remarcabilă, dată de sursa unică de apă provenită dintr-un acvifer vechi de 300 de milioane de ani din Montana. Distilarea urmată de o perioadă de odihnă îi conferă un gust rafinat, cu note de miere, vanila-lime și erbacee, dar și o textură catifelată care o face potrivită atât pentru a fi savurată în stare pură, cât și în cocktailuri. Fiecare sticlă, realizată din material 100% reciclat, este unică, reflectând angajamentul brandului față de sustenabilitate și autenticitate. Meili Vodka îmbrățișează conceptul de frumusețe în imperfecțiune, așa că fiecare sticlă are propria sa personalitate și poate deveni inclusiv un obiect de colecție.

Sticle cu autograf

MPR Group este importatorul unic al Meili Vodka pentru România, Moldova și Ungaria. Primii 30 de clienți care comandă pe CATERIX.RO, într-un pachet exclusiv de patru sticle, primesc una dintre ele semnată de Jason Momoa și Blaine Halvorson.

MPR Group este o companie inovatoare dedicată transformării industriei de ospitalitate și hometainment din România. Prin platforma sa de e-commerce, CATERIX.ro, MPR Group oferă soluții exclusive pentru organizarea de evenimente acasă, de la produse premium, precum băuturi fine și produse de degustare, până la opțiuni flexibile de plată și retur. Alături de Meili Vodka, portofoliul de băuturi al MPR Group include și Insulæ Sicilian Gin, Moena Wermut, JP Wiser’s whisky și Lamb’s Rum, toate disponibile prin CATERIX.ro.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 388 (16 noiembrie – 16 decembrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Toader Păun

Recent Posts

Criza pentru beneficiarii Casa Verde. Firmele ce trebuie să instaleze panouri fotovoltaice au dispărut

Sute de beneficiari Casa Verde 2023 riscă să piardă finanțarea de 20.000 de lei, pentru că instalatorii aleși fie au…

15 minute ago

Adina Marin, SPEEDWELL: „Provocările generaționale din real estate reinventează experiența angajaților”

Într-un sector competitiv precum real estate-ul, gestionarea echipelor presupune mult mai mult decât simpla negociere a salariilor. Am discutat cu…

37 de minute ago

România este la 34% față de media UE la inovație în 2024. Rata de succes a startup-urilor nu trece de 10%

Techcelerator, unul dintre cele mai importante acceleratoare pentru startup-uri tech din Europa de Sud-Est, compania de consultanță de management The…

60 de minute ago

Pericolul ascuns pentru femei. 6 din 10 nu verifică lista de ingrediente pentru produsele de igienă intimă

6 din 10 femei nu verifică lista de ingrediente când cumpără absorbante sau tampoane, dar 70% sunt conștiente de posibila…

o oră ago

tbi bank raportează un profit net de 38 de milioane de euro în primele 9 luni

tbi bank raportează un profit net record de 38 de milioane de euro în primele 9 luni ale anului 2024,…

o oră ago

Revolut a ajuns la 50 de milioane de clienți. Peste 4 milioane sunt din România

Revolut, fintech-ul global care operează în Spațiul Economic European ca o bancă digitală și companie de investiții licențiată, anunță atingerea…

2 ore ago