Stiri

Sphera Franchise Group își extinde portofoliul prin includerea brandului italian Cioccolatitaliani

Reading Time: 2 minute

Sphera Franchise Group, un operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani, parte a Grupului Gioia.

Brandul este cunoscut pentru produsele sale pe bază de ciocolată, inclusiv înghețată, produse de patiserie și cafea. Sphera Group intenționează să dezvolte franciza pe piața italiană și va inaugura prima unitate Cioccolatitaliani în prima jumătate a anului 2025, cu o investiție de circa 500.000 de euro. Grupul estimează aproximativ 4 noi deschideri pe an în următorii 5 ani, concentrându-se inițial pe regiunile din nordul Italiei, dar are în vedere și piața din România. Grupul Sphera este deja prezent în Italia cu 18 unități KFC francizate.

„Într-o industrie dinamică precum HoReCa, abilitatea de a identifica și fructifica noi oportunități de creștere este esențială pentru succesul pe termen lung. Experiența noastră operațională și rezultatele businessului din Italia, prin rețeaua noastră de francize KFC, reprezintă o bază puternică pentru diversificare, oferindu-ne posibilitatea de a valorifica sinergiile existente. Achiziția drepturilor de franciză Cioccolatitaliani se aliniază strategiei de creștere Sphera Group, oferindu-ne posibilitatea să ne extindem către un nou segment de consumatori și să ne dezvoltăm într-un mod sănătos, prin adăugarea unui brand profitabil în portofoliul nostru. Acest demers strategic ne consolidează poziția de lider și ne întărește prezența pe piață, adresând o nouă categorie de nevoi ale clienților, în același timp ce răspundem așteptărilor investitorilor noștri de dezvoltare continuă și creștere a profitabilității”

Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group

Cioccolatitaliani operează în prezent o rețea de 43 de unități, majoritatea situate în Italia și câteva în Balcani, Orientul Mijlociu și Africa de Nord. În 2023, Cioccolatitaliani a servit peste 6 milioane de clienți, cu peste 4,5 milioane de cafele, peste 350.000 de lingouri de ciocolată și peste 3,7 milioane de cornete de înghețată.

De-a lungul timpului, brandul a câștigat numeroase premii: din 2018 până în 2020, a fost desemnat câștigătorul premiului „Best Managed Companies” oferit de Deloitte, care recunoaște cele mai bine gestionate companii din Italia; a fost numit „Best Culinary Experience” în cadrul Food Service Awards Italy, în 2017, și „Best Export Format” cu ocazia Food Community Awards, în 2018.

Fondată în 2009 de familia Ferrieri, cu peste 40 de ani de experiență în domeniul patiseriei, Cioccolatitaliani s-a distins prin angajamentul său față de ingredientele premium, precum Cacao Fino de Aroma, unul dintre cele mai rare și apreciate soiuri de cacao din lume. Gama de produse Cioccolatitaliani include o varietate de articole, precum înghețată artizanală preparată cu diferite arome și ingrediente de înaltă calitate, lingouri de ciocolată, praline și alternative realizate din renumita Cacao Fino de Aroma. Brandul oferă, de asemenea, cafea gourmet cu o selecție de băuturi precum espresso și cappuccino, produse de patiserie italiene proaspăt coapte, clătite și gofre servite cu înghețată cu aromă de ciocolată și diverse topping-uri.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Piața de fuziuni și achiziții a revenit pe creștere, cu 77 de tranzacții de peste 2 mld. euro în trimestrul trei

Trimestrul al treilea arată o revenire a activității pe piața românească de fuziuni și achiziții, în pofida unei scăderi a…

3 ore ago

Fintech-ul românesc iFactor devine Lendox și adoptă o nouă strategie, focusată pe incluziune financiară

Fintech-ul iFactor anunță transformarea în Lendox, marcând un nou capitol în misiunea sa de a crea un peisaj financiar mai…

16 ore ago

Cu 1.500 de angajați în România, filiala Stefanini a devenit un hub ”esențial” pe harta companiei

Stefanini Group, companie globală din domeniul tehnologiei care oferă soluții de inovare și transformare digitală, l-a numit pe Farlei Kothe,…

17 ore ago

Schimbări în top managementul ING Bank România: Mihaela Ioniță și Serge Offers pleacă în Germania, Florin Ilie devine Head of Business Banking

Mihaela Ioniță și Serge Offers, membri ai Comitetului Executiv ING Bank România, preiau noi roluri de top management la ING…

17 ore ago

Flanco ajunge la 10 magazine Smart Discounter

Flanco a deschis cel de-al 10-lea magazin Smart Discounter, în centrul comercial Pitești Retail Park, iar până la finalul anului…

18 ore ago

Schneider Electric a lansat Calculatorul de decarbonizare a clădirilor, care ajută administratorii la reducerea amprentei de carbon

Schneider Electric a creat un nou Calculator de decarbonizare a clădirilor, un instrument online innovator, care oferă posibilitatea proprietarilor și…

18 ore ago