SPE Digital a investit 200.000 de euro într-o soluție de administrare a afacerilor
Reading Time: 2 minuteSPE Digital lansează serviciul AiAll, o soluție de administrare completă a afacerilor, dezvoltată printr-o combinație de algoritmi proprietari și Inteligență Artificială, în urma unei investiții inițiale de 200.000 de Euro.
“Micii antreprenori români se pot concentra, de acum, pe activitățile esențiale dezvoltării propriilor afaceri, pentru că noi preluăm rutina administrării unei activităţi economice simple. Fie că vorbim despre conformare fiscală sau evidență contabila, control fluxuri de lucru sau control evoluție activitate economică, platforma digitală AiAll simplifica, standardizeaza, digitalizează si apoi automatizează fluxurile de lucru, cu rezultatul unei economii de până la 95% din timpul alocat de un antreprenor acestor sarcini”, declară Gheorghe Şandru, fondator al SPE Digital.
HR digital
Componentele de Inteligență Artificială asitată sau autonomă, care dau viață automatizărilor si formularelor inteligente, înlocuiesc, pentru orice afacere mică, un contabil, jurist, consultant fiscal, manager de vânzări, manager financiar, manager de proiect sau asistent. Iar impactul se traduce prin economii semnificative de timp alocat și costuri angajate în fiecare afacere.
“Suntem conștienți de schimbarea pe care o implică digitalizarea, ca impact, pregătire și resurse necesare chiar și pentru o afacere mare, cu posibilități. Tocmai de aceea, nu privim digitalizarea ca un scop în sine – AiAll este doar este un mijloc prin care oferim antreprenorilor un mediu digitalizat, pentru a-și crește afacerile. Astfel, am construit o platformă digitală unică, stabilă și ușor de folosit, pentru care am dezvoltat 10 modele standard de fluxuri de lucru, care acoperă integral nevoile de administrare a afacerilor mici, în peste 90% din cazuri”, adaugă Șandru.
De la 30 euro / lună
Prețul de pornire pentru soluția AiAll este de doar 30 de Euro pe lună, fără TVA, iar pachetul de bază include functionalitatile de planificare, monitorizare status, verificare a conformității, suport și documentare, evidență completă, raportare completă și control al riscurilor fiscale, oferite ca servicii de suport pentru administrarea completă a unei afaceri mici sau foarte mici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz