Sousse Pearl Marriott Resort & Spa: Business sub briza mării
Reading Time: 3 minuteCând spui Marriott puțini s-ar gândi la spa și plajă prima dată. Sau la apropierea de un bazar generos. Dar fix acestea sunt câteva dintre atracțiile Sousse Pearl Marriott Resort & Spa, aflat pe malul Mediteranei. Iar pentru că hotelul este despărțit de mare printr-o șosea, oaspeții care vor să ajungă la plaja privată nu trebuie să se îngrijoreze că vor trebui să traverseze drumul, pentru că au legătura făcută printr-un pasaj subteran. De la pisicină, doi pași mai încolo se ajunge la nisipul fin. Biz a vizitat primul hotel Marriott deschis în Tunisia și a vorbit despre Sousse Pearl Marriott Resort & Spa cu Walid Zlitni, general manager.
Care este povestea hotelului?
Hotelul a fost gândit în 2017 pentru a fi aproape de faimosul bazar din Sousse și în același timp lângă plajă. În 2021 am devenit primul resort din Tunisia din lanțul Marriott. Acum oferim 222 de camere, piscine incredibile, vedere către mare și servicii de cinci stele.
Oferiți doar servicii all inclusive?
Avem oaspeți care aleg all inclusive și unii care aleg doar cazarea, dar și mulți clienți care vin aici special pentru spa. Avem un hammam autentic, deschis în 1985, pe care l-am integrat în zona de spa și care a fost renovat fără a-i distruge farmecul, fiind una dintre cele mai vechi și mari băi hammam care au funcționat fără întrerupere. Avem o reputație foarte bună pentru centrul spa și tratamentele de aici, așa că ne bucurăm să primim clienți care vin să se relaxeze la pisicine și să profite de spa.
Aveți un hotel la malul mării. Este el o destinație doar de vară?
Nu, hotelul nostru este deschis pe tot parcursul anului. Avem clienți business, dar și turiști. Avem un business center foarte apreciat și căutat pentru întâlnirile de afaceri și evenimente.
De unde vă vin cei mai mulți oaspeți?
60-70% dintre clienții noștri vin prin tour operatori în special din Franța, Germania, Marea Britanie și Rusia. Gradul mediu de ocupare este de 65%, dar după ridicarea restricțiilor anti-COVID observăm o creștere permanentă a cererilor. Anul acesta ne așteptăm la o creștere substanțială a ratei de ocupare grație pecepției asupra Tunisiei drept destinație de vacanță prietenoasă, cu o cultură bogată.
Câți oameni sunt în echipa hotelului?
În această perioadă avem în jur de 200 de angajați, dar în vârf de sezon trecem de 270.
Care sunt planurile pentru viitorul apropiat?
Avem chiar în fața hotelului o clădire pe care vrem să o renovăm și să ne extindem hotelul și să-l transformăm într-un complex cu două concepte diferite. Clienții ar urma să se poată deplasa liber între cele două și să beneficieze de cea mai mare ofertă de mâncăruri și băuturi.
#BizTunisia este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenții touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții touroperatoare care s-a dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piață în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. Trei ani consecutiv, agenția a câștigat Premiul 1 la categoria ,,Cea mai bună inițiativă de susținere a turismului la nivel global” de la Gala TopHotel Conference & Awards pentru Lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice în 2021, pentru Campania de zboruri charter către Egipt în 2022 și pentru programul ,,Ajungi mai repede în destinațiile pe care le iubești! Zboruri charter de pe 15 aeroporturi” în 2023.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 374 (16 iunie – 16 iulie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz