Sotheby’s, oficial lansat pe piața românească
Reading Time: 2 minuteSotheby’s s-a lansat pe piața locală sub numele Romania Sotheby’s International Realty, devenind astfel cel mai nou membru al celebrei rețele globale. Intrarea pe piața românească s-a făcut prin asocierea dintre Sotheby’s International Realty Affiliates LLC și Artmark Historical Estate, companie ce a aparținut grupului Artmark – cea mai mare platformă de promovare culturală din piața românească de artă, istorie și bunuri simbolice.
Prin afilierea la rețeaua mondială Sotheby’s, Artmark Historical Estate dobândește acces la resursele internaționale de expertiză, precum și la cel mai valoros portofoliu mondial de clienți de elită, interesați de rezidențe istorice ori contemporane de lux îndeosebi în marile orașe ale României, în regiunea istorică a Transilvaniei, în arii izolate de frumusețe naturală, precum zonele montane sau Delta Dunării, dar și în zonele românești rustice, cu parfum de tradiție și originalitate. Totodată, afilierea oferă clienților români ai Artmark Historical Estate acces direct la portofoliul rezidențial al rețelei internaționale Sotheby’s de destinații europene de vacanță, (precum cele mediteraneene – Coasta de Azur, Riviera).
Sotheby’s, înființată în 1744, este cea mai mare companie globală de artă, iar sub brandul Sotheby’s International Realty se operează, începând cu 1976, cea mai semnificativă punere în valoare de imobile istorice ori rezidențiale de lux în peste 72 de țări din întreaga lume și cu un volum record de vânzări la nivel global în 2019 de 114 miliarde de dolari.
Artmark Historical Estate devine Sotheby’s International Realty
Artmark Historical Estate a fost înființată în 2014, ca o asociere între Casa de Licitații Artmark și Constantin Prisecaru, actualul Managing Partner, alături de CEO Monica Barbu, și a ajuns în scurtă vreme cea mai mare companie de consultanță imobiliară specializată în valorificarea rezidențială ori comercială a caselor cu istorie din România. Actualmente, portofoliul Artmark Historical Estate măsoară peste 250 de imobile cu istorie, echipa numărând 6 brokeri specializați.
Constantin Prisecaru este absolvent al Facultății de Istorie, pasionat de istorie, artă și arhitectură. Timp de 9 ani a condus o rețea națională de fashion retail și din 2012 a devenit director de vânzări regionale în cadrul Artmark, alături de care a înființat în 2014 Artmark Historical Estate.
Monica Barbu a preluat în 2008 funcția de CEO a Artmark Historical Estate. Ea are peste 23 de ani de experiență pe piața imobiliară, între care director de retail al Colliers International Romania până în 2008, iar din 2009 partner local și vicepreședinte al The Advisers/Knight Frank Romania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz