Stiri

Sorin Brînzan devine Managing Director al Julius Meinl România

Reading Time: 3 minute

Începând cu luna aprilie 2022, Sorin Brînzan s-a alăturat echipei Julius Meinl România în calitate de Managing Director, iar Dinu Graur a preluat funcția de Finance Manager.


Sorin Brînzan intră în echipa Julius Meinl într-o perioadă de amplă dezvoltare, iar numirea lui în funcția de conducere a echipei de pe plan local completează ambițiile de creștere și extindere pe segmentele de HoReCa și Retail. Cu o experiență solidă în zona de management, Sorin Brînzan a condus cu succes proiecte locale și regionale de transformare a business-ului și a contribuit la construirea unor echipe de înaltă performanță. Experiența sa de peste 25 de ani în domeniul FMCG va contribui la atingerea obiectivelor companiei, iar principalele sale priorități pentru următorii 5 ani vor fi creșterea segmentului de Retail și menținerea poziției de lider în domeniul HoReCa pe segmentul premium.

Sorin Brînzan, Managing Director Julius Meinl România

„Mă bucur să mă alătur echipei Julius Meinl într-o poziție cheie pentru business. Este o provocare importantă pentru mine; avem planuri ambițioase pentru ambele segmente în care activăm, păstrându-ne focusul în a livra servicii și produse excelente clienților și consumatorilor. La începutul anului 2020, compania se extindea rapid pe zona de Retail în România, crescând de la an la an investițiile în resurse și acțiuni dedicate acestui segment de business. În prezent, Julius Meinl acoperă o rețea de peste 500 de magazine partenere, atât offline, cât și online, iar planurile de dezvoltare a echipei de vânzări, pentru a întări prezența în acest sector, se aliniază obiectivului principal de creștere pentru următorii 5 ani.
Julius Meinl este un business de familie, iar la scară largă valorile companiei duc mai departe această moștenire în fiecare țară, în fiecare echipă și parteneriat pe care le creăm. Îmi doresc să construim așadar o echipă solidă, performantă, dar mai ales o echipă pasionată și motivată de a crea ceva valoros pentru ei, pentru comunitate și pentru companie, zi de zi.“

Sorin Brînzan, Managing Director Julius Meinl România

Echipa locală va fi completată de Dinu Graur, care va ocupa funcția de Finance Manager. Cu o experiență vastă acumulată în mai multe poziții de management și cu o expertiză solidă în coordonarea unor arii financiare complexe în diverse domenii, acesta va prelua rolul de Partener de Business pentru echipele de Finance, Sales Suport și Marketing și va contribui la implementarea proiectelor globale pentru cele 2 canale, HoReCa și Retail.

“Sunt încântat să mă alătur unui brand de tradiție ca Julius Meinl, una dintre principalele mărci de cafea premium din categoria gastronomie și lider la nivel mondial pe categoria premium de cafea si ceai din industria HoReCa.
Îmi doresc ca împreună cu echipa din România și din celelalte țări în care suntem prezenți, să construim o organizație mai puternică, mai inovatoare, mai inspirată, o organizație axată pe misiunea sa de a servi și de a crea o lume mai bună.”

Dinu Graur, Finance Manager Julius Meinl România

Julius Meinl, afacere de familie înființată în 1862 în Austria, aniversează anul acesta 160 de ani de excelență în prepararea și servirea cafelei. Compania activează în peste 70 de țări la nivel mondial, iar în 40 dintre acestea se află în top 3 mărci de cafea premium și este lider de piață pe segmentul premium în Austria, Rusia, țările adriatice, Europa Centrală și de Est, Dubai.


Astăzi, peste 2 miliarde de oameni se bucură în fiecare an de o ceașcă cu cafea Meinl, acasă sau în locațiile partenere, savurând momente speciale și o experiență inspirată din originile vieneze. În următorii ani, Julius Meinl își propune noi țeluri ambițioase pe plan local, cum ar fi extinderea segmentului de cafenele partenere, dar și dezvoltarea zonei de Retail.

Photo 170512175 © Moritz Klingenstein | Dreamstime.com

Cristi Dorombach

Recent Posts

PayU organizează un eveniment cu cifre si detalii în timp real de Black Friday 2024

PayU GPO România, liderul plăților online, va organiza și anul acesta, pe 8 Noiembrie, un eveniment live maraton, dedicat evoluției…

7 minute ago

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

2 ore ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

2 ore ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

2 ore ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

3 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

5 ore ago