Sonia Năstase, Business Executive Officer al diviziei Nespresso, parte din Nestle România, va prelua, începând cu data de 1 mai 2021, poziția de Business Executive Officer al companiei în Israel. Sonia a pus bazele businessului bine-cunoscutului brand de cafea premium pe plan local, având un rol esențial în dezvoltarea acestuia în ultimii şase ani.
„Contribuția adusă la lansarea și dezvoltarea brandului Nespresso în România alături de o echipă de oameni pasionați de ceea ce fac, reprezintă o experiență de neegalat. Am învățat și am crescut împreună într-un parcurs fascinant și provocator în același timp, conduși întotdeauna de dorința de a oferi cele mai frumoase experiențe iubitorilor de cafea. Acest nou rol vine ca o recunoaștere a rezultatelor unei echipe de profesioniști, oameni pentru care lucrul bine făcut este normă şi care sunt implicați trup și suflet în tot ceea ce fac. Mi-au fost ca o familie în toți acești ani, lucru pentru care le sunt extrem de recunoscătoare și cu siguranță face ca despărțirea de ei să nu fie ușoară”, a spus Sonia Năstase.
Ea continua și afirmă că are convingerea că drumul Nespresso în România este abia la început, iar echipa locală va face în continuare lucruri minunate pentru a-i fascina pe iubitorii de cafea. „Pentru că, mai presus de toate, le suntem foarte recunoscători clienților noștri, întrucât această poveste de succes li se datorează într-o mare măsură: încrederea pe care ne-au arătat-o este un privilegiu care ne responsabilizează, ne provoacă să ne dezvoltăm în permanență, să inovăm și, cel mai important, să punem suflet în tot ceea facem.”
Din 2015 și până în prezent, Nespresso România a devenit un punct de referință pentru cafeaua de cea mai înaltă calitate ambalată în porții individuale și un adevărat lovebrand, susținut și apreciat deopotrivă de consumatori și de partenerii de business care au fost alături de Nespresso în tot acest timp. Încă din 2018, în premieră pentru piața din România, compania a pus bazele propriului sistem local de colectare și reciclare a capsulelor de cafea utilizate, încurajând iubitorii cafelei să recicleze – fie aducând capsulele utilizate în magazinele Nespresso, fie trimiţându-le prin curier, atunci când primesc o nouă comandă de cafea realizată online. De asemenea, preocuparea constantă a Nespresso în ceea ce privește sustenabilitatea și protejarea mediului înconjurător s-a manifestat în numeroase campanii de comunicare și conștientizare a acestui subiect important și în asumarea angajamentului ca, până la finalul anului viitor, fiecare ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră.
Din poziția de Business Executive Officer a Nespresso Israel, Sonia va supraveghea toate activitățile companiei pe această piață, atât pentru segmentul profesional, cât și pentru segmentul destinat consumului pentru acasă, cu un accent puternic pe oferirea unei experienţe la cel mai înalt nivel și dezvoltarea unui model de afaceri circular.
„Văd această promovare ca pe o oportunitate unică și, totodată, ca pe o provocare – aceea de a continua să învăț, să cresc și să contribui din toată inima la performanța unei echipe puternice. Îmi doresc ca, prin experiența dobândită de-a lungul parcursului meu profesional în România și prin dorința de a face mereu lucrurile așa cum trebuie, să ajut echipa din Israel să atingă performanțe remarcabile de business. Prin tot ceea ce face, Nespresso este un veritabil pionier, atât în ceea ce privește calitatea cafelei și a serviciilor oferite, cât și protejarea mediului înconjurător, iar această realitate vreau să se regăsească și în evoluția pe care Nespresso o va avea în Israel în anii care urmează”, a mai menționat Sonia Năstase.
Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul hotelier premium, atât în zona operațională, cât și în consultanță, Sonia Năstase a făcut parte din conducerea hotelului Howard Johnson Grand Plaza București, în prezent Sheraton, între anii 2009-2014, deținand funcția de Director General. Este absolventă a Universității Politehnice din București și a MBA-ului Româno-Canadian.
Nestlé Nespresso SA este pionierul și punctul de referinţă pentru cafeaua de cea mai înaltă calitate ambalată în porţii individuale. Compania colaborează cu peste 110.000 de fermieri, din 15 țări, prin Programul AAA Sustainable Quality™ pentru a implementa practici sustenabile în cadrul plantaţiilor de cafea şi a comunităţilor de fermieri. Lansat în 2003 în colaborare cu Rainforest Alliance, programul ajută la îmbunătățirea randamentului și a calității recoltelor, asigurând aprovizionarea sustenabilă cu cafea de cea mai înaltă calitate și contribuind la bunăstarea fermierilor și a comunităților locale. Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nespresso își desfășoară activitatea în 82 de țări și are peste 13.900 de angajați. În 2020, rețeaua globală de retail propriu număra 816 magazine. În România, Nespresso este prezent încă din 2015, având șase magazine și puncte de vânzare în București și Cluj-Napoca cât și un magazin online.
Pentru a se înțelege unii cu alții, europarlamentarii au nevoie de interpreți chiar și în ”casa lor”, fie că este…
Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…