Soluții românești de creștere a productivității e-mailului, disponibile în UiPath Marketplace
Reading Time: 2 minuteEmailTree AI, soluție românească end-to-end care automatizează scrierea de e-mailuri si reduce timpul de răspuns pentru acestea, a fost introdusă în UiPath Marketplace, o bibliotecă web de conținut preconstruit de tip Robotic Process Automation (RPA), dezvoltată de UiPath, companie lider în domeniul automatizării întreprinderilor. Tehnologia a fost listată în UiPath Marketplace în luna martie a acestui an.
Acțiuni în bazele de date
EmailTree AI este o soluție end-to-end dezvoltată în 2019 care crește productivitatea e-mailului, automatizează compoziția de texte și generează acțiuni automate în bazele de date. EmailTree folosește tehnologii NLP (Natural Language Processing), NLU (Natural Language Understanding), AI (Artificial Intelligence), ML (Machine Learning) și RPA (Robotic Process Automation).
Din 2015
Ideea EmailTree AI s-a născut în 2015, dezvoltarea concretă începând în 2017, bazându-se pe experiența de 20 de ani a fondatorului Casius Morea în e-commerce și în serviciile de relații cu clienții. Compania – cu birouri în Luxemburg, Sibiu, Timișoara și Paris- are clienți din domenii precum telecomunicații, e-commerce, utilități, auto, Business Process Outsourcing. Printre aceștia se numără Orange Luxembourg, EDF, Webhelp.
“Oricât am încerca să eficientizăm munca de a răspunde la e-mailuri prin împărțirea lor pe diferite categorii de importanță, e-mailurile ne ocupă o parte semnificativă din activitate. Uneori, pot apărea erori și uităm să răspundem unui e-mail important. EmailTree AI este o soluție de hiper-automatizare care poate reduce timpul de răspuns, iar prezența în UiPath Marketplace ne onorează și confirmă utilitatea produsului nostru”, a afirmat Casius Morea, CEO și fondator al EmailTree AI.
Mod de funcționare
EmailTree AI poate fi folosită într-o multitudine de limbi (cele bazate pe aflabetul latin) printre care română, engleză, germană. Soluția este utilizată mai ales de platforme de comerț electronic, furnizori de servicii de relații cu clienții sau echipe de suport.
Algoritmul parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informațiile pentru a înțelege diferitele situații și probleme semnalate și pregătește sugestii optime si rapide de răspuns. Solicitările și corespondența sunt clasificate în funcție de tipurile de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relații cu clienții și de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acțiune și răspuns dat clienților reprezintă o resursă prin care soluția se perfecționează folosind procesele de învățare automată supravegheată și nesupravegheată.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz