Soluții digitale flexibile pentru cei care lucrează remote
Reading Time: 2 minutePandemia ne-a redefinit întregul univers, de la modul de lucru și modelele de afaceri, la modul în care trăim, cumpărăm sau interacționăm unii cu ceilalți. Începând din primăvara anului trecut, numeroase companii au trecut la munca la distanță.
Potrivit Gartner, peste 80% dintre acestea intenționează să le permită angajaților să lucreze remote în viitor, cel puțin o parte din timp, chiar și după pandemie. În tot acest context, nevoia de soluții digitale flexibile care să poată acoperi sincopele dintre companii și consumatori și să creeze în continuare experiențe cu sens a crescut exponențial în ultimul an.
„Dacă înainte de pandemie, organizațiile doar luau în considerare comunicaţiile unificate, astăzi, situația stă cu totul altfel: aceste comunicații sunt cele care asigură, majoritar, continuitatea activității, ele au devenit un must-have în multe industrii. Companiile, fără îndoială, își doresc să își ajute angajații să lucreze eficient și productiv din orice locație, dar rezultatele muncii lor și chiar starea lor de spirit poate avea de suferit fără o experiență unificată, consistentă. În 2020, atunci când munca s-a mutat online, multe organizații au adoptat o mare varietate de instrumente de comunicare și colaborare pentru a nu întrerupe cursul lucrurilor pe termen scurt. După multe luni în care această situație s-a perpetuat, însă, tot mai des, angajații ajung să perceapă această varietate ca fiind stresantă și obositoare, iar companiile trebuie să adopte o nouă strategie, care să facă activitatea și colaborarea mai simplă și fără efort”, a declarat Ciprian Stroe, director de vânzări Avaya România.
Fericirea în muncă
Un sondaj lansat de Avaya, „Viața și munca dincolo de 2020: ce conduce schimbarea”, examinează modul în care atitudinile față de viața personală și profesională s-au schimbat în ultimul an.
Sondajul relevă faptul că organizațiile au puterea să sporească bunăstarea, cu 56% dintre respondenți spunând că munca hibridă le poate îmbunătăți bunăstarea și 79% spunând că, atunci când interacționează cu centrul de contact al unei organizații, se așteaptă ca agenții cu care discută să facă tot posibilul pentru a-i face fericiți.
Potrivit aceluiași sondaj, sursele cu cel mai mare impact negativ asupra fericirii în 2020 includ, deloc suprinzător, pandemia COVID-19 (82%), contactul direct redus cu alți oameni (68%) și grijile legate de bani (64%).
Cu toate acestea, printre cei 27% dintre respondenți al căror nivel de fericire a crescut în această perioadă, principalele motive au inclus unele surprinzătoare, inclusiv flexibilitatea în a decide de unde să lucreze (62%) sau mai multă muncă remote și șefi care au încredere în angajați (57%).
Platforme bazate pe AI
Compania americană dezvoltă și furnizează trei categorii de soluții. Prima este Avaya Unified Communication as a Service (UCaaS) – o soluție de comunicații cloud all-in-one care conectează fluxurile de lucru și procesele pentru a îmbunătăți experiențele clienților și ale personalului.
A doua – Avaya OneCloud Communications Platform as a Service (CPaaS), o platformă cloud care permite companiilor de orice tip să construiască aplicații mobile și web care integrează suport pentru comunicații precum SMS, MMS, voce, mesagerie sau alte canale digitale.
Iar a treia este Avaya OneCloud Contact Center as a Service (CcaaS) – o soluție care tocmai în această lună a devenit disponibilă pentru clienții români și care oferă o soluție cuprinzătoare de contact center, care permite organizațiilor își adapteze centrele pentru a valorifica oportunitățile și care conectează toate mijloacele de comunicare cu clienții – voce, video, chat, mesagerie, și altele – pentru a răspunde nevoilor clienților care le vor pe toate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz