Solutie inovatoare pentru gestionarea cash-ului
Reading Time: 2 minuteRaiffeisen Bank in parteneriat cu G4S ofera o solutie flexibila de gestionarea cash-ului, adaptata nevoilor fiecarui client. Echipamentul Cash 360 se instaleaza direct la sediul companiei si reprezinta solutia potrivita pentru orice afacere care colecteaza zilnic sume mari de cash.
Informatiile despre sumele depuse sunt disponibile online, compania putand accesa datele prin intermediul unei aplicatii specifice, arata Raiffeisen, intr-un comunicat de presa.
Gestionarea zilnica a numerarului din incasari ramane o provocare pentru retaileri, pentru firme de curierat sau cele de distributie prin agenti de vanzari. In era digitalizarii, companiile sunt interesate de solutii pentru eficientizarea proceselor si implicit de optimizarea costurilor.
Raiffeisen Bank este constant interesata de promovarea produselor noi, personalizate in functie de nevoile clientilor si recomandam aceasta solutie conceputa in parteneriat cu G4S, care ofera servicii complete – asigura monitorizarea, intretinerea tehnica, golirea aparatelor etc, arata reprezentantii bancii, in comunicat.
“Cash-ul genereaza costuri mari, venituri mici si presupune risc semnificativ de securitate. Aceste minusuri pot fi compensate prin utilizarea echipamentelor Cash 360, cu functiuni complexe care sustin cresterea productivitatii pe intreg procesul – de la punctele de vanzare pana la depunerea in contul bancar” a declarat Florentina Stilu, director Cash Management la Raiffeisen Bank.
Solutia CASH360 este parte a strategiei companiei G4S Cash Solutions Romania de diferentiere prin calitatea serviciilor. “Vom continua sa inovam, sa ne consolidam pozitia de lider si sa oferim clientilor nostri toate beneficiile apartenentei G4S Romania la cel mai mare furnizor mondial de solutii de cash management” declara Dan Dumitru Popescu, Director General, G4S.
Solutia Cash 360 completeaza portofoliul de produse destinat gestionarii eficiente a numerarului: transport valori, echipamente multifunctionale, reteaua de ATM-uri.
Conform statisticilor, un retailer mediu cheltuie până la 1,7% din cifra de afaceri anuala pentru susţinerea completa a procesului de gestiune a numerarului, 75% din costurile asociate acestui proces fiind inregistrate la nivelul locatiei de operare a clientului.
“Incasam de la clientii nostri un volum mare de numerar, iar gestionarea greoaie a acestuia ne-a fortat sa cautam noi modalitati de optimizare a fluxurilor operationale. De fapt, am urmarit sa reducem timpul consumat cu aceasta activitate pentru a aloca mai mult timp pentru vanzari. Solutia cea mai potrivita cerintelor noastre este serviciul CASH360, prezentata de Raiffeisen Bank. Practic, este un colector industrial de numerar amplasat in sediul nostru, iar agentii de vanzare au acces non-stop la echipament, nemaifiind necesara centralizarea numerarului la sediul companiei sau drumul la banca pentru depunerea in cont”, a explicat Adrian Ciulu, director economic al grupului de firme Pro Soft. Acesta a artata ca balanta de cash poate fi verificata in timp real prin intermediul unei aplicatii on-line, iar accesul la sumele depuse se face prin utilizarea platformei electronice de plati Raiffeisen Online.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz