Stiri Tech

Software-ul Omnichannel Daktela integrează 200 de funcții de comunicare cu clienții

17 aug. 2022 4 min

Software-ul Omnichannel Daktela integrează 200 de funcții de comunicare cu clienții

Reading Time: 4 minute

Siguranța unei bune comunicări cu clienții este decisivă pentru bunul mers al oricărei companii. Un client mulțumit de suportul primit devine nu doar unul fidel, ci și un ambasador indirect, prin recomandarea produselor și serviciilor. Tocmai pentru a răspunde rapid oricăror solicitări din partea clienților, care acum pot veni pe diverse canale de comunicare, este recomandat ca orice companie să dețină un serviciu de tip Omnichannel.

Daktela, o soluție de Call & Contact Center în cloud, integrează 200 de funcții de comunicare cu clienții și permite interacțiunea cu aceștia prin telefon, e-mail, webchat, SMS, Viber, Facebook Messenger și WhatsApp. În acest mod, compania are siguranța că nu omite niciun apel primit de la clienții săi și poate oferi suport 24/24, având acces la istoricul conversațiilor pe orice canal de comunicare.

Soluția optimă de tip Call Center pentru IMM-uri

”Daktela este un software de Call Center eficient, accesibil și ușor de utilizat pentru companii de orice mărime. Soluția noastră pentru IMM-uri oferă servicii de voce și mesagerie la prețuri accesibile, astfel încât orice client beneficiază de eficiență crescută și productivitate prin utilizarea acesteia. Daktela a câștigat deja încrederea a peste 1000 de clienți din Europa”, declară Mihai Nica, Country Manager Daktela România.

mihai nica daktela romania

Ce funcții oferă Daktela pentru a eficientiza activitatea business-ului

Înregistrarea apelurilor

Apelurile primite și efectuate, atât interne, cât și externe, sunt înregistrate și redate în interfața web Daktela, pentru stocarea conversațiilor utile din comunicarea cu clientul. De asemenea, se pot descărca și înregistrări bulk.

Cozi de apel

Configurarea cozilor de apel poate fi făcută personalizat. Cele mai comune atribute luate în calcul sunt nivelurile de prioritate, mesajele personalizate și mesajele vocale de bun venit. Toate acestea sunt în strânsă legătură cu solicitările clienților.

IVR

Daktela oferă un număr nelimitat de ramuri IVR. Acestea pot fi interconectate pentru a forma o structură complexă. Totul se poate configura prin interfața web Daktela, inclusiv înregistrarea propriilor mesaje. Toată activitatea IVR este stocată în scopuri de raportare.

Pagină de client cu istoric de comunicare

În cazul unui apel primit, pagina de client este deschisă automat. Odată ce apelul este finalizat, pagina de client este actualizată automat fără nicio intervenție din partea agentului. Astfel, se creează un istoric complet de comunicare cu clientul.

Modul de ticketing / helpdesk

Aplicația Multi-Channel de Ticketing este ușor de utilizat, are o interfață web modernă care ajută la procesarea cererilor / comenzilor primite din partea clienților și la îndeplinirea sarcinilor interne ale companiei. Este unul dintre modulele cu cea mai mare cerere în piață, deoarece se integrează  cu serverul de mail existent, oferă posibilitatea de adăugare atașamente, comentarii și useri, integrare CRM, căutare text avansată și configurarea categoriilor de tickete.

software omnichannel Daktela

Gestionarea apelurilor pierdute

Daktela oferă un sistem inteligent de gestionare a apelurilor pierdute. Toate apelurile pierdute sunt salvate în sistem, iar agenții pot apela aceste numere dacă este necesar. De asemenea, software-ul oferă statistici în timp real și rapoarte privind apelurile pierdute.

Setarea cozilor de apel pe baza priorității

Cozile de apel pot fi configurate pe baza unei game variate de priorități și abilități. Odată configurat, sistemul alege întotdeauna agentul potrivit pentru fiecare apel. Setările pot fi modificate în timp real.

Software de rutare inteligentă a apelurilor

Software-ul Daktela permite rutarea inteligentă a apelurilor către agenți. Software-ul LastAgent direcționează apelurile către persoana care a vorbit ultima dată cu clientul. Acest lucru garantează că clientul nu va fi nevoit să își explice din nou problema la apelul ulterior.

Statistici și rapoarte

Software-ul Daktela Call Management Reporting oferă o gamă completă de rapoarte istorice predefinite pentru toate canalele de comunicare acceptate. Acestea sunt utile Team Leaderilor, pentru a evalua performanța agenților.

Apelare predictivă

Soluția Daktela ajută la maximizarea activității agenților și a eficienței costurilor pentru contact center-ul companiilor. Sistemul este configurat pentru a apela o listă de numere de telefon. Evaluează toate apelurile neproductive și se asigură că apelul este transferat către un operator disponibil.

Despre Daktela

Daktela, furnizor internațional de soluții software Call Center Omnichannel, a fost lansat în 2005 la Praga și oferă soluții PBX în cloud, module Customer Care Omnichannel ce permit contactarea clienților B2B prin telefon, e-mail, SMS, webchat și rețele sociale, într-o singură platformă.

Peste 1000 companii internaționale au apelat până acum la software-ul Daktela, compania gestionând una din cele mai mari rețele de infrastructură VoIP în cloud din Europa, cu 4 data centere, peste 11 milioane de minute lunar și mai mult de 21.000 licențe lunare vândute global.

testare gratuita sofware omnichannel call contact center Daktela

Testare gratuită pentru 14 zile – Demo Software Call Center & Contact Center

Daktela oferă posibilitatea companiilor să testeze gratuit, pentru 14 zile, soluțiile software all-in-one pentru Call Center și Contact Center. Versiunea demo are aceleași funcționalități precum un cont activ cu licență. De asemenea, experții Daktela oferă o prezentare online gratuită, de 30 de minute, tuturor celor care se programează aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: