Companii

SoftOne se extinde pe piața din Marea Britanie

Reading Time: < 1 minut

SoftOne Technologies, membru al grupului de investiții grecesc Olympia Group, intră pe piața software din Marea Britanie. 

SoftOne a încheiat un parteneriat de afaceri cu Smart Cloud Software pentru comercializarea aplicațiilor Soft1 Cloud ERP și CRM pe piața din Marea Britanie, arată compania, într-un comunicat de presă. 

Având peste 20 de ani de experiență pe piața de software din Marea Britanie, Smart Cloud Software oferă servicii complete de implementare și suport pentru soluțiile ERP și CRM pentru diferite sectoare ale industriei, de la producție și construcții, la medical sau HoReCa. Parteneriatul dintre cele două companii s-a concretizat la începutul lunii iunie, toate acțiunile necesare pentru a comercializa cu succes serviciile și soluțiile SoftOne în Regatul Unit fiind pregătite anterior lansării parteneriatului.

„Parteneriatele puternice sunt o parte integrată a strategiei noastre de dezvoltare pe piețele internaționale cu potențial, precum Marea Britanie. Suntem încântați să devenim partenerii Smart Cloud Software pentru a oferi IMM-urilor din Marea Britanie soluții software de cea mai bună calitate. Portofoliul de servicii, precum și expertiza Smart Cloud Software, completează soluțiile SoftOne pentru a ajuta companiile din UK să obțină beneficii în urma transformării digitale, prin implementarea unui software Cloud inovator și a unor soluții avansate de mobilitate”, spune George Koulogiannis, International Unit Executive Director SoftOne

„Suntem încântați să devenim partener SoftOne, unul dintre cei mai dinamici furnizori de software în dezvoltarea soluțiilor ERP și CRM. Lansarea produselor Soft1 în Marea Britanie ne va permite să obținem avantaje competitive în sectoarele de retail și producție prin prisma experienței noastre”, a adăugat  Sara Duss, Director General Smart Cloud Software – UK. 

Foto: © Wrightstudio | Dreamstime.com

Oana Voinea

Recent Posts

Festivalul de film BIFF aniversează 20 de ani

Cea de a XX-a ediție, aniversară, a Bucharest Internațional Film Festival (BIFF - www.biff.com.ro), singura competiție cinematografică internațională de film…

19 minute ago

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor

Cu ocazia Săptămânii Europeane a Mobilității și a Zilei Mondiale fără Mașini, FlixBus atrage atenția asupra importanței de a avea…

44 de minute ago

Educarea și informarea, o prioritate strategică pentru MagnaPharm

MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…

3 ore ago

Beatrice Chiș, ETi: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

4 ore ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

4 ore ago

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei. Investiții de peste 20 de milioane de euro

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de terminale logistice din România În sud-estul Bucureștiului, în…

4 ore ago