SoftOne România, membru al grupului grecesc de investiții Olympia, face un pas important în extinderea companiei și achiziționează Orosimo Software, un integrator de soluții software din Grecia.
„Această fuziune face parte din strategia noastră generală și ne oferă resursele de care avem nevoie pentru planurile SoftOne de dezvoltare,” a declarat Antonis Karantonis, Director General, SoftOne Technologies. „Achiziționarea companiei Orosimo reprezintă primul pas dintr-o serie de mișcări strategice menite să ne susțină ritmul de creștere pe piața locală, astfel încât să ne sprijinim mai bine clienții și partenerii.”
Extindere în criză
Compania continuă astfel procesul de extindere al subsidiarei din România chiar și în această perioadă de incertitudine economică. Odată cu achiziționarea Orosimo Software, SoftOne România își va crește nivelul resurselor umane implicate pentru a-și atinge obiectivele strategice și pentru a oferi servicii complete de suport și implementare, atât partenerilor, cât și clienților. Astfel, compania continuă procesul de transformare digitală a companiilor la nivel local, prin livrarea unor soluții inovatoare cu tehnologii de ultimă generație.
„Vom continua să investim în piața locală și să ne consolidăm poziția de lideri în zona de soluții Cloud ERP pentru IMM-uri,” a afirmat Alexandra Lucescu, Director de Operațiuni, SoftOne România.
Orosimo Software este un dezvoltator de soluții software ERP, CRM și WMS, cu o echipă formată din peste 45 de developeri și consultanți IT la nivel internațional, prezent de peste 10 ani pe piața din România. Începând cu anul 2017, compania a devenit partener strategic SoftOne, astfel încât deține o experiență relevantă în implementarea și dezvoltarea soluțiilor Soft.
Grupul SoftOne are peste 300 de angajați și o rețea formată din mai mult de 600 de parteneri, deservind peste 47.000 de clienți în patru țări (Grecia, Cipru, Bulgaria și România). SoftOne dezvoltă soluții Cloud și Enterprise Mobility de ultimă generație, asigurând transformarea digitală a companiilor de talie mică, medie, cât şi a organizaţiilor mari
Piața de Global Business Services (GBS) din România va continua să se extindă într-un ritm alert, cu o rată de…
Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…