Softelligence mizează pe o creștere de 30% a afacerii în 2021
Reading Time: 2 minuteCompania de tehnologie și consultanță Softelligence prognozează un 2021 provocator, dar mai predictibil decât 2020, în care estimează că veniturile companiei vor evolua cu +25-30%. În același timp, echipa urmează să se mărească cu cel puțin 60 de noi angajați ce urmează a fi recrutați pe parcursul anului.
”2020 a fost un an atipic pentru majoritatea companiilor, dar pe noi ne-a ajutat să consolidăm puternic relația cu clienții noștri din domeniul asigurărilor și al serviciilor bancare și, de asemenea, să încheiem parteneriate noi cu companii de prestigiu global precum Instanda și Databricks. Aceste două parteneriate ne-au ajutat să aducem pe piața din România soluții inovatoare de accelerare a digitalizării companiilor din sectorul financiar. Suntem, de asemenea, mulțumiți că, într-un an atât de provocator am reușit să rămânem concentrați pe livrarea unor soluții de top clienților noștri, ceea ce s-a reflectat în creșterea per ansamblu a companiei, pentru al șaptelea an consecutiv”, declară Adrian Blidăruș, CEO al Softelligence.
Dificil, dar pe plus
Compania a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri cu 10% peste cea din anul precedent, în ciuda contextului economic dificil.
Recent, Softelligence a încheiat un parteneriat cu Databricks pentru a accelera inovația și a sprijini echipele care se ocupă de prelucrarea, analiza și interpretarea datelor în a soluționa cele mai complexe provocări din domeniul lor. Integrarea în soluțiile și serviciile oferite de Softelligence a tehnologiilor Databricks va permite companiei să vină cu propuneri adaptate nevoilor actuale ale industriei financiar-bancare unde analiza unificată a datelor este acum prioritară.
No-code
Anterior, Softelligence încheiase un parteneriat cu compania insuretech britanică Instanda, dezvoltatorul platformei omonime de subscriere și distribuție pentru produsele de asigurare. Platforma găzduită în Microsoft Azure este no-code, adică nu necesită scrierea vreunei linii de cod pentru a genera un prototip al unui produs de asigurare. Astfel, echipele de dezvoltare de produse din cadrul companiilor de asigurări au posibilitatea de a configura, fără să fie specializate în programare, de la produse simple de asigurări generale și până la asigurări de viață și sănătate.
Obiectivul acestui parteneriat a fost de a oferi asigurătorilor din Europa Centrală și de Est acces la tehnologie dedicată industriei de asigurări care să accelereze transformarea digitală, nevoie accentuată în acest moment, pe fondul crizei generate de Covid- 19, dar și în anii care urmează, în perspectiva schimbării comportamentului de consum.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz