Companii Stiri

Softelligence – afaceri de peste 2 mil. euro

28 mart. 2016 2 min

Softelligence – afaceri de peste 2 mil. euro

Reading Time: 2 minute

Cifra de afaceri a Softelligence, companie specializata in servicii software de business, a depasit in anul 2015 pragul de doua milioane euro.

Anul trecut a fost cel de-al treilea an consecutiv in care Softelligence a inregistrat o crestere de 40%, de trei ori mai mult decat media industriei locale de software si servicii IT, raportata la aproximativ 13%, arata compania, intr-un comunicat de presa.

Strategia companiei a vizat extinderea portofoliului de clienti pe piata locala si internationala si furnizarea unor solutii software complexe, in aceeasi linie cu cele mai noi tendinte tehnologice. Astfel, mai mult de jumatate dintre proiectele gestionate de Softelligence in 2015 au fost alaturi de jucatori importanti din tari precum Marea Britanie, Suedia, Germania si Austria. De asemenea, o serie dintre companiile multinationale din portofoliul activ de clienti au ales sa foloseasca solutiile dezvoltate de companie la nivel global, nu doar in Romania.

Serviciile dezvoltate in ultimul an au dus la dublarea numarului de angajati, echipa Softelligence numarand in prezent peste 100 de specialisti, arata reprezentantii companiei. Principalele pozitii ocupate au fost cele de dezvoltatori cu competente tehnice avansate in limbaje de programare de tipul Java, .NET, JavaScript si Angular.js, cat si consultanti tehnici si ingineri Quality Assurance. Pentru anul 2016 se estimeaza o crestere de 50% a numarului de angajati ai companiei.

„Ne-am indreptat atentia catre doua segmente importante: digitalizarea serviciilor financiare si dezvoltarea de solutii cheie de management al relatiei cu clientii (CRM). 60% dintre proiectele internationale incheiate in ultimul an au venit gratie rezultatelor obtinute alaturi de clienti multinationali din Romania si a recomandarilor primite pentru a replica succesul acestora in cadrul grupurilor din care fac parte”, a declarat Teodor Blidarus, Managing Partner Strategy & Business Development Softelligence.

Cele mai importante activitati din ultimele douasprezece luni au vizat dezvoltarea unor solutii software axate pe digitalizarea proceselor de vanzari si Customer Journey Mapping, adica generarea unei experiente memorabile si continue pentru clienti in toate momentele de interactiune cu bradurile respective. Principalele verticale de business au fost in domeniul asigurari, bancar, retail, productie si servicii.

Printre companiile ce au ales sa lucreze alaturi de Softelligence si in 2015 se numara lideri de piata in industria bancara, de asigurari si brokeraj, servicii financiare si retail precum Allianz, Raiffeisen Insurance Broker, Aon Insurance Broker, NN, Provident, ING Bank, Mercedes Benz Financial, Mol sau Flanco.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: