Softbinator face angajări pentru proiecte IT externe
Reading Time: 2 minuteSoftbinator Technologies, companie românească specializată în proiecte de R&D în blockchain și Inteligență Artificială, se află în plin proces de extindere pe piața locală și dorește să angajeze 30 de specialiști IT în perioada următoare. Mărirea echipei vine pe fondul cererilor recente de proiecte de cercetare din partea unor clienți externi. În același timp, compania este deschisă și spre a absorbi startup-uri tech și companii mici a căror activitate a fost afectată de criza actuală sau care doresc să își dezvolte proiectele și businessul mai departe.
„Avem nevoie de oameni ca să putem crește – așa aș rezuma această perioadă pentru firma noastră. Dorim să-i atragem pe cei mai buni și știm că vom reuși pentru că avem ce să le oferim: proiecte complexe care să-i provoace și cele mai noi tehnologii cu care să le realizeze”, a declarat Daniel Ilinca, CEO Softbinator Technologies.
Softbinator Technologies caută specialiști IT în diverse tehnologii, precum Blockchain, AI, .NET, Java, mobile native (iOS și Android), React, Angular și DevOps (AWS si Azure), UI/UX Design, cu diverse niveluri de senioritate, dar și Product Managers.
Compania se află în discuții avansate cu mai mulți clienți din America de Nord, Asia și Europa pentru demararea de proiecte ample de cercetare în domeniile fintech, gaming și edtech. Conform Softbinator Technologies, pandemia de coronavirus a determinat multe businessuri din întreaga lume să accelereze procesele de transformare digitală și să investească în tehnologie, iar companiile de IT din România sunt căutate pentru specialiștii de care dispun, dar și pentru oferte de preț mai atractive.
În vederea extinderii companiei, Softbinator Technologies ia în calcul inclusiv achiziția unor startup-uri și firme IT, care fie sunt interesate să își scaleze proiectele semnificativ, fie trec în această perioadă prin provocări generate de diminuarea activității sau sistarea proiectelor.
„Suntem conștienți că unele companii IT mici au fost serios afectate de criza generată de pandemia de coronavirus. Cunoaștem cazuri în care finanțarea businessului a fost oprită brusc sau clienții și-au retras investițiile în proiecte. În același timp, sunt suficiente firme mici care nu au puterea să crească semnificativ prin forțe proprii. Oricare ar fi motivele, dorim să oferim acestor companii alternativa de a prelua echipele care au avut de suferit sau chiar întreaga afacere”, a adăugat Daniel Ilinca.
fon
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz