Sodexo devine Pluxee. Care este noua viziune a brandului în România
Reading Time: 4 minutePluxee, noul brand care continuă activitatea de 25 de ani a lui Sodexo de lider în beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților pe piața din România, și-a anunțat planurile strategice pentru piața locală.
Pluxee România are 35.000 de clienți și peste 2 milioane de angajați folosesc serviciile sale în 55.000 de locații partenere. Aplicația globală PLUXEE are 1 milion de utilizatori în România. IMM-urile din România dețin o pondere de 72% din totalul portofoliului actual al companiei.
Ca parte a planului strategic pentru 2025, Pluxee intenționează să își consolideze poziția de lider pe piață în soluții pentru implicarea angajaților și amplificarea notorietății brandului Pluxee, să se poziționeze ca partenerul preferat pentru beneficiile extrasalariale ale angajaților și să fie recunoscut ca jucător relevant în piață și să își intensifice poziția pe segmentul IMM-urilor, diversificând aria de beneficii extrasalariale pentru angajații acestora. De asemenea, compania își dezvoltă portofoliul de produse și servicii de wellbeing, continuă să susțină puterea de cumpărare a angajaților și implicarea lor la locul de muncă, dar și să simplifice modul în care aceste servicii sunt accesate de angajați prin digitalizare.
”Pluxee se dezvoltă pe fundația a 25 de ani de experiență a companiei pe piața locală în care a înregistrat performanțe constante alături de o echipă talentată și pasionată, care împărtășește noua viziune de brand. Avem un impact pozitiv în societate prin susținerea anumitor sectoare de activitate, cele în care cardurile pot fi folosite. Acest sistem de vouchere electronice contribuie la creșterea economică a României, prin crearea de noi locuri de muncă, creșterea fiscalizării, susținerea afacerilor mici și mijlocii dar și prin programele sociale ca «Mese calde» și «Sprijin pentru România», inițiate prin politici publice, unde am contribuit cu know-how-ul și infrastructura noastră. Vrem să continuăm să creăm valoare oferind și în viitor cele mai bune soluții pentru nevoile clienților și profesioniștilor noștri.”
Manuel Fernandez Amezaga, Country CEO, Pluxee România
Ca parte a angajamentului său constant de 25 de ani de a susține antreprenoriatul și mediul de afaceri din România, compania a investit 600.000 de euro în programul „Românii sunt antreprenori”, dezvoltat în parteneriat cu Startarium.
Cine este Pluxee și ce oferă în România
Numele noului brand este o combinatie memorabilă care cuprinde toate elementele misiunii sale:
- Plux reprezintă spiritul pozitiv, optimismul și sugerează că brandul deschide o lume plină de oportunități
- „X” simbolizează modul în care brandul amplifică aceste oportunități prin experiențe personalizate și durabile oferite clienților, comercianților, beneficiarilor și angajaților noștri.
- “EE” se identifică cu domeniul de activitate în care activează brandul – Employee Engagement (implicarea angajaților).
Pluxee își propune să redefinească viitorul în ceea ce privește experiențele angajaților, amplificând momentele de bucurie și creând noi oportunități. Compania oferă beneficiarilor libertatea de a-și crește puterea de cumpărare și de a se bucura de o calitate mai bună a vieții, își susține clienții pentru a dezvolta relații autentice cu angajații lor și ajută comercianții să-și dezvolte constant afacerile.
Pluxee folosește noile tehnologii și puterea mediului digital pentru a oferi experiențe personalizate și relevante pentru toți cei pe care îi deservește, dezvoltând produse care aduc cea mai mare valoare în viețile oameni, fie că este vorba de o pauză de masă, evenimente culturale, cadouri sau wellbeing.
Produsele, serviciile și parteneriatele Pluxee România includ:
- Cardul de masă Gusto, care poate fi folosit și pentru accesarea serviciilor de telemedicină, consultații generale de nutriție, psihonutriție, psihologia și managementul stresului, programe de terapie personalizate.
- Cardul Cadou care poate fi folosit pentru achiziționarea unei game variate de servicii și produse de larg consum, articole de îmbrăcăminte, decorațiuni interioare, bijuterii, cosmetice, articole sportive, electronice, electrocasnice, jucării.
- Cardul Turist prin care angajații pot achiziționa servicii turistice, cazare transport, masă în cea mai mare și diversă rețea de locații turistice din România.
- Cardul Cultural prin care se pot achiziționa bilete la spectacole, filme, competiții sportive, festivaluri, concerte și piese de teatru, expoziții și târguri, cărți, manuale școlare, albume muzicale și multe alte produse culturale.
- Parteneriatul cu platforma de loializare și beneficii pentru angajați MyBenefits, care permite clienților să integreze identitatea vizuală a propriului brand de angajator și să automatizeze acordarea și gestionarea beneficiilor. Platforma oferă peste 28.000 de produse și servicii diverse precum beneficiile Pluxee, asigurări medicale, abonamente la clinici medicale, pensii private, programe de dezvoltare personală și training, servicii de wellbeing.
- The Happiness Index, un instrument unic și inovator în construirea și susținerea culturii organizaționale prin măsurarea gradului de satisfacție, implicare și fericire a echipelor, având la bază 18 modele predefinite de chestionare susținute de neuroștiință.
Pluxee este principalul partener global pentru beneficiile extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților la locul de muncă. Compania susține creșterea puterii de cumpărare și promovează wellbeing-ul a peste 36 de milioane de consumatori. La nivel global, PLUXEE ajută 500.000 de clienți să dezvolte relații mai bune cu angajații lor și să le crească gradul de implicare și simplifică viața a 1,7 milioane de businessuri partenere în fiecare zi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz