Socializare offline pentru succes online
Reading Time: < 1 minut<p> Pentru a patra oara, Social Media Snow Camp ne-a aratat inca o data cat de importanta este socializarea offline pentru succesul din online. Cei care au participat pentru prima data au fost surprinsi sa afle, iar pentru veteranii SMS Camp nu a fost decat o confirmare ca, pusi laolalta, blogerii, oamenii din online si companii au mult mai multe puncte comune decat isi imagineaza la prima vedere.</p> <p> </p> <p> SMS Camp inseamna trei zile de prezentari, dezbateri, workshopuri, traininguri si exercitii practice, dar si foc de tabara, seri de dans, karaoke si cantece la chitara.</p> <p> </p> <p> Editia din aceasta iarna a reunit 25 de bloggeri si 40 de reprezentanti ai mediului corporate. Printre vorbitorii din aceasta editie s-au numarat: Cristian Manafu, Bogdana Butnar, Stefan Liute, Cristina Bazavan, Madalina Uceanu, Daniela Caia, Andrei Rosca, Cristian China-Birta, Gabriel Oana, Radu Bazavan, Florina Serban (Cosmote), Irina Septilici (Michelin), Razvan Diaconu (Michelin).</p> <p> </p> <p> Cum imaginile spun mai mult decat o mie de cuvinte, o selectie de fotografii de la SMS Camp puteti vedea <a href=”http://www.facebook.com/RevistaBiz?ref=hl”>aici</a>.</p> <p> </p> <p> O centralizare cu articole, impresii, poze si video de la Social Media Snow Camp gasiti <a href=”http://www.manafu.ro/2012/12/cum-a-fost-la-social-media-snow-camp-2012/”>aici</a>.</p> <p> </p> <p> Sponsori ai evenimentului au fost: Danone, Staropramen, Germanos, Michelin, AFI Palace, Ford, Cosmote, Coca-Cola.</p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz