Social MetaScore, dezvoltat de VMLY&R România și SocialInsider
Reading Time: 2 minuteVMLY&R România împreună cu SocialInsider, start-up-ul românesc care oferă instrumente de analiză competitivă în social media, lansează Social MetaScore.
Social media este o extensie a lumii în care trăim, așa că, de multe ori, pentru peste 13 milioane de utilizatori de social media din România, conturile de social media ale brandurilor sunt văzute ca fiind brandul propriu-zis. Este vital să știi pe ce metrici și indicatori te poți baza, astfel încât să ai rapid la îndemână o vedere de ansambul asupra brandului tău.
Chiar dacă indicatorii clasici de social media oferă date cuprinzătoare, nu e mereu ușor să înțelegi performanța completă a brandului tău. Social MetaScore este indicatorul de social media de care ai nevoie pentru o evaluare eficientă a strategiei de conținut, împărțită pe 3 layere transparente de performanță: A, B și C – fiecare cu sfaturi și recomandări acționabile de îmbunătățire a interacțiunii cu comunitățile prezente pe platformele sociale.
A – Brandul performează în social media. Generează engagement, frecvența contentului e aproape de ideal, numărul de impresii și reach-ul sunt peste nivelul din categorie. Focusul brandului trebuie să fie pe detalii și pe optimizarea lor, acestea regăsindu-se în raportul detaliat.
B – Strategia de social media are nevoie de optimizare. Sunt suficiente lucruri făcute bine, dar și aspecte unde trebuie aduse îmbunătățiri. Pentru a înțelege exact ce trebuie adresat, raportul detaliat oferă insights și recomandări pentru un ROI mai bun.
C – Brandul pare într-o stare de hibernare pe social media. Frecvența postărilor e prea mică, contentul nu generează engagement suficient, bugetul nu asigură un reach suficient, iar strategia overall are multe minusuri ce trebuie corectate pentru redresarea brandului.
Social MetaScore include toți metricii cunoscuți, actualizați și relevanți de pe platformele sociale, agregați într-un indicator de performanță cheie, care poate ajuta managerii de brand și social media să înțeleagă evoluția conținutului, aspectele unde se pot face îmbunătățiri și ajustările posibile în funcție de algoritmul platformei. Un singur KPI care simplifică deciziile cu privire la viitoarea strategie de social media.
Cu ajutorul Social MetaScore au fost analizate nouă industrii din România (Pharma, Food, Finance, Ecommerce, Betting, Energy, Retail Telecom & Mobile, Bere, Household Cleaners) cu cei mai importanți jucători din fiecare, pentru a vedea cum scorează performanța acestora în industria lor. Analiza poate fi accesată pe https://www.socialinsider.io/social-metascore-romania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz