Social Media Summer Camp 2014 la ora concluziilor
Reading Time: 2 minuteSocial Media Camp, eveniment creat de revista Biz, a provocat din nou companiile, agentiile digitale si bloggerii la discutii pe bune despre tendinte, modalitati de lucru si directia in care se indreapta online-ul.
Editia a 7-a, desfasurata in perioada 3-6 iulie, a reusit acelasi mix magic de informatii, dezbateri si distractie care face ca tabara de la Paraul Rece sa ofere participantilor subiecte de discutie cel putin pana la urmatoarea editie.
Discutiile au gravitat in jurul a tot ceea ce e nou in social media si ce tendinte dintre cele care se manifesta la nivel global au potentialul de a schimba regulile si pe piata locala. Am vorbit despre cum se integreaza eficient social media in comunicare, pe ce canale este cel mai eficient sa comunici, dar si ce fel de campanii se fac in Romania. Oamenii din companii au fost incurajati sa devina producatori de continut sau sfatuiti cum sa selecteze bloggerii in functie de obiectivele si specificul fiecarei campanii. Nu puteam neglija o „vedeta” in social media actuala si viitoare, este vorba despre visual marketing, in care imaginile atent create sunt folosite pentru a transmite mesajul de brand. Pe langa schimbarile facute de Facebook care influenteaza vizibilitatea companiilor pe aceasta retea sociala, am aflat si felul in care arata azi utilizatorul de Facebook din Romania si cati bani investesc companiile in aceasta retea – potrivit lui Alex Negrea, in ultimele 30 de zile investitiile in campanii pe Facebook au fost de cel putin un milion de euro.
Unul dintre punctele de atractie al taberei a fost exercitiul practic, in care participantii au avut de rezolvat brief-uri reale date de companii si au prezentat solutiile in fata unui juriu care a cautat sa elimine erorile, sa incurajeze directiile bune si sa ofere eventuale solutii alternative. Implicarea in aceeasi echipa a companiilor, bloggerilor si agentiilor a incurajat interactiunea intre participanti, care astfel au putut vedea direct cum gandesc si actioneaza fiecare in parte, intelegand mai usor cum ar trebui sa discute unii cu altii pe viitor.
Iar activarile de la cea de-a saptea editiei a taberei de social media au fost de-a dreptul senzationale, cu ajutorul Coca-Cola, UniCredit Tiriac Bank, TNT, Danone, Heidi, Calif, Garanti Bank, Caroli, Staropramen si Renault. Ne face placere sa va anuntam ca am stabilit deja perioada in care va avea loc Social Media Snow Camp 2014. Va asteptam tot la Paraul Rece, in perioada 27-30 noiembrie 2014. Sa fie social media!
Atmosfera din tabara poate fi regasita si in galeriile foto de pe Facebook:
Sesiunea de rezolvare a brief-urilor #BizSMSCamp
Ziua 2 #BizSMSCamp – prezentarea rezolvării brief-urilor
Ziua 3 #BizSMSCamp – prezentările
Competiția GRILLatarienilor la #BizSMSCamp – alături de Lidl
Test-drive Renault la #bizsmscamp
Experienta Heidi la Biz SMS Camp
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz