Categories: Editorial

Social media de top

Reading Time: < 1 minut

Noul ton pe care social media l-a impus in marketing si comunicare a schimbat strategia companiilor si a adus mai multa prospetime si actiune in domeniu. Daca pana in urma cu 6-7 ani companiile comunicau strict prin comunicate de presa si articole pe teme dedicate, de cand orice consumator poate comenta online despre exerienta sa cu un produs sau serviciu, oamenii de comunicare au inteles utilitatea departamentului de social media si importanta unui dialog in timp real cu consumatorul.

Desi a fost acceptata cu greu si a provocat multe discutii si schimbari de oameni, planuri si strategii, social media a readus viata in marile branduri si a determinat oamenii si companiile sa-si cunoasca mai bine consumatorul.

Top Social Brands, studiul pe care il realizam de 7 ani impreuna cu Zelist si cei mai cunoscuti oameni de social media si comunicare digitala din Romania, evidentiaza si in aceasta editie brandurile care au deprins secretele social media si care au invatat sa comunice relevant si coerent.

La fel de simplu evidentiaza si realitatea dura din piata: cand nu ai o strategie si oameni pregatiti, ajungi sa iesi din top si sa pierzi sansa de a tine piept companiilor concurente.

Tot ca o noutate, in premiera in acest an va prezentam un clasament mai bogat – Top 75 de branduri care au reusit sa se impuna in social media din Romania.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

8 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

12 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

12 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

14 ore ago