Business

SNEF CEE investește în compania COMOSERV și continuă investițiile în România

Reading Time: 2 minute

Grupul francez SNEF, cu activităţi în infrastructuri industriale şi în domeniul energetic, prin filiala regională SNEF CEE, a investit și a preluat compania COMOSERV, care activează pe piaţa serviciilor de inginerie mecanică industrială, și continuă investițiile în România.

SNEF își consolidează, astfel, prezența pe piața românească și devine un jucător puternic, cu servicii complete în domeniul electromecanicii, cu o cifră de afaceri cumulată de 120 milioane de euro. Prin integrarea COMOSERV, care are în prezent 160 de specialişti, grupul SNEF ajunge sa aiba în România o echipă de 1250 de angajați.  

Într-o perioadă în care digitalizarea devine o nevoie mai actuală și mai importantă decât oricând în toate sectoarele de activitate, de la servicii la producție industrială, grupul SNEF își propune să ofere pe piața românească servicii complete, de la domeniul electric, mecanic, automatizări, robotică și IT, incluzând servicii și soluții IoT și Industry 4.0.

Prin integrarea cu firmele din grupul SNEF, COMOSERV devine un jucător național cu potențial de creștere regională, și are potențial de dezvoltare în mai multe domenii de activitate, complementare sectorului oil&gas, unul tradițional pentru companie.

Grupul SNEF, cu o tradiție de peste 115 ani în domeniul industrial, deţine în România IMSAT Groupe SNEF, proiectant și integrator de soluții multitehnice în domeniul electric, mecanic, al automatizărilor, curenților slabi, HVAC, integrării de roboți, E-house, și BRINEL, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii şi servicii IT de pe piaţa locală.

În urma tranzacției, compania COMOSERV se va dezvolta și va opera sub umbrela Fouré Lagadec, un brand cu o tradiție de 100 de ani în domeniul ingineriei mecanice industriale în care SNEF a investit în anul 2018. Prin noile sinergii globale și datorită rețelei SNEF, oferta comercială și expertiza Comoserv vor fi extinse spre noi piețe internaționale și, de asemenea, serviciile vor putea deservi industrii noi, pe langa cele în care și-a castigat o bună reputație.

“Principala tendință la nivel internațional în domeniul industrial este sa acoperi întreaga paletă de servicii în domeniul electromecanicii, să oferi servicii complete, de la servicii de inginerie mecanică la servicii inovatoare în domeniul tehnologic. Prin sinergiile cu grupul SNEF și în special cu Fouré Lagadec, putem deservi acum clienți internaționali din domenii diverse. Principalele priorități din strategia noastra sunt diversificarea portofoliului și a tipologiei de clienți, rămânând însă în sectorul industrial. Cel mai important va rămâne dezvoltarea competențelor colaboratorilor noștri”, a declarat Costin Borc, Director SNEF pentru ţările din estul Europei.

De-a lungul anilor, firma COMOSERV şi-a lărgit gama de produse şi servicii şi a câştigat o bună reputaţie în domeniul fabricării, montajului şi service-ului utilajelor destinate în special industriei chimice, petrochimice, a rafinăriilor, a celulozei şi hârtiei, cimentului, alimentare, energetice, siderurgice, metalurgice, protecţiei mediului înconjurător.    

Printre clienții importanți ai COMOSERV se numără Combinatul de Îngrăşăminte Chimice AZOMURES S.A, OMV Petrom, Rompetrol și Petrotel.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ford a lansat Puma Gen-E, mașina electrică fabricată la uzina de la Craiova

Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…

7 ore ago

Asociația Analiștilor Financiar – Bancari din România are un nou Consiliu Director

Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…

7 ore ago

Ioana Zamfir, reprezentanta României în Grand Jury Gerety Awards 2025

Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…

8 ore ago

Asociația ANAIS atrage atenția că „Iubirea nu înseamnă frică” printr-o campanie de sprijinire a femeilor și fetelor aflate în situații de vulnerabilitate

Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…

8 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români sunt atrași de magia produselor lansate în ediție limitată în perioada Crăciunului

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…

9 ore ago

Glovo: România, locul al doilea la nivel mondial la comenzile de la supermarket

În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…

9 ore ago