Companii

SMYK All for Kids România extinde rețeaua de magazine

Reading Time: 2 minute

Retailerul polonez SMYK All for Kids deschide pe 20 august un nou magazin, la Târgoviște, extinzându-și astfel rețeaua națională la 19 magazine. Cu o suprafață de  peste 440 de metri pătrați, acesta este cel de-al 2-lea magazin deschis anul acesta în țară, și va asigura noi 8 locuri de muncă.

„Contextul actual ne-a decalat planurile de extindere și dezvoltare la nivel național, însă ne bucurăm că am putut relua proiectele demarate la începutul anului. Magazinul din Târgoviște ne ajută să fim mai aproape de clienții noștri și de țelul nostru de a avea o acoperire națională completă, cu câte un magazin în fiecare județ al țării”, spune managerul general SMYK All for Kids România, Sorin Stancu.

Respectând linia de design prietenos și prețurile accesibile, SMYK All for Kids aduce la Târgoviște, în Dâmboviţa Mall, conceptul „totul sub un singur acoperiș”, fiind o destinație de shopping esențială pentru părinții cu copii între 0 și 14 ani. Oferta magazinului include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, dar și accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu Cool Club, până la articole de puericultură – cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, cosmetice etc.

De asemenea, un segment important de produse îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale, pentru toate vârstele, atât  cele aparținând brandului propriu – SMIKI, cât și unor mărci globale cunoscute, cum ar fi LEGO, Mattel, Habsbro și altele.

Magazinul cu numărul 19 este situat în incinta Dâmboviţa Mall pe Bdul. Ferdinand, nr. 6, din Târgoviște.  În perioada 20-23 august, cei care trec pragul SMYK All For Kids se vor putea bucura de reduceri de -20% la toate produsele cu preț întreg şi tombolă pentru cei ce se înscriu în programul de fidelitate.  În plus, primii 50 de clienți vor primi cadou câte un urs de pluș marca SMIKI.

SMYK All for kids a deschis în 2019 4 magazine, iar în prima parte a anului 2020 alte 2 magazine. Până la finalul anului își propune să deschidă încă 3  noi unități ajungand la o rețea de 22 magazine la nivel național.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Mitsuharu Tsumura: Măiestrie japoneză, savoare peruviană 

Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…

6 ore ago

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

13 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

15 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

15 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

16 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

16 ore ago