Retailerul polonez SMYK All for Kids continuă extinderea rețelei de magazine în România și deschide un nou spațiu în Brăila Mall.
Prin deschiderea magazinului de la Brăila, SMYK All for Kids ajunge la 20 de magazine în România. Noul magazin are o suprafață de peste 429 de metri pătrați și este cel de-al 3-lea magazin deschis anul acesta în țară. Magazinul va asigura alte 9 locuri de muncă.
„Ne dorim să fim cât mai aproape și mai prezenți în viețile părinților şi copiilor din toată țara, drept urmare extindem rețeaua de magazine SMYK All For Kids și la Brăila, bifând astfel magazinul cu numărul 20 la nivel național. Păstrăm standardele de calitate pentru produsele noastre și adaptăm măsurile de siguranță și de igienă noului context pandemic.”, a declarat managerul general SMYK All for Kids România, Sorin Stancu.
Respectând linia de design prietenos și prețurile accesibile, SMYK All for Kids aduce la Brăila, în Brăila Mall, conceptul „totul sub un singur acoperiș”, fiind o destinație de shopping esențială pentru părinții cu copii între 0 și 14 ani.
Oferta magazinului include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu Cool Club, până la articole de puericultură – cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, cosmetice etc.
De asemenea, un segment important de produse îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale, pentru toate vârstele, atât cele aparținând brandului propriu – SMIKI, cât și unor mărci globale cunoscute, cum ar fi LEGO, Mattel, Habsbro și altele.
Magazinul cu numărul 20 este situat în incinta Brăila Mall pe Str. Principală nr. 4, Sat Vărsătura, Com. Chișcani. În perioada 18-20 septembrie, cei care trec pragul SMYK All For Kids se vor putea bucura de reduceri de -20% la toate produsele cu preț întreg şi de tombolă cu premii pentru cei ce se înscriu în programul de fidelitate. În plus, primii 50 de clienți vor primi cadou câte un urs de pluș marca SMIKI.
SMYK All for kids a deschis în 2019 patru magazine, iar anul acesta alte trei magazine. Până la finalul anului 2020 își propune să deschidă încă două noi unități ajungând la o rețea de 22 magazine la nivel național.
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…
Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…
Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…