Business Companii Stiri

SMYK All for Kids deschide magazinul nr 6 din București în Colosseum Mall

24 mart. 2022 3 min

SMYK All for Kids deschide magazinul nr 6 din București în Colosseum Mall

Reading Time: 3 minute

Retailerul SMYK All for Kids deschide pe 24 martie magazinul cu nr 6 din București, extinzându-și astfel rețeaua națională la 25 de magazine. Cu o suprafață de peste 400 de metri pătrați, va asigura alte 8 locuri de muncă.

Sorin Stancu, managerul general SMYK All for Kids România

„Cu acest al șaselea magazin din București, localizat în Colosseum Mall pentru a fi mai aproape de părinţii din zona de nord a capitalei. Astfel, venim în întâmpinarea nevoilor părinților, aflați în căutare de articole de calitate pentru copii, la un bun raport calitate-preţ, într-un moment destul de important în planul de cumpărături de peste an: înnoirea garderobei pentru sezonul curent și pentru sărbătorile pascale.

Cu noua locație SMYK ajunge la o reţea de 25 de magazine în România, iar pentru asta trebuie să le mulțumim clienților noștri, care ne-au plasat foarte sus în topul preferințelor lor și ne-au determinat să ne extindem”, a declarat Sorin Stancu, managerul general SMYK All for Kids România.

Respectând linia de design prietenos și prețurile accesibile, SMYK All for Kids aduce în Colosseum conceptul „totul sub un singur acoperiș”, fiind o destinație de shopping esențială pentru părinții cu copii între 0 și 14 ani.

Oferta magazinului include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu, Cool Club, până la articole de puericultură: cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, cosmetice etc.

SMYK All for Kids

De asemenea, un segment important de produse îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale pentru toate vârstele, atât  cele aparținând brandului propriu, SMIKI, cât și unor mărci globale cunoscute, precum LEGO, Mattel, Habsbro și altele.

Magazinul cu numărul 25 este situat în incinta Colosseum Mall, pe Şos Chitilei, nr 284.  În perioada 24-27 martie, cei care trec pragul SMYK All For Kids se vor putea bucura de reduceri de -20% la toate produsele cu preț întreg, premii pentru primii 150 de clienți, iar cei care se înscriu în programul de fidelitate vor primi și ei un premiu surpriză.

SMYK All for Kids a deschis anul acesta încă un magazin la Craiova, iar până la finalul anulului își propune să deschidă alte încă 5 magazine, ajungând astfel la o rețea de 30 magazine la nivel național.

Despre SMYK All for Kids

SMYK All for kids este brandul polonez lider, iconic pentru copii, cu o experienţă de peste 40 de ani pe piaţa poloneză. În Polonia SMYK All for kids are un awareness de 82% (sursa: TNS Kantar Polonia *). Rețeaua comercială a SMYK All kids operează 243 magazine proprii, dintre care 206 în Polonia, 25  în România și 12 în Ucraina.

În România, SMYK All for Kids este prezent pe piaţa din România din anul 2009  acoperind astăzi cu cele 25 magazine 18 orașe.

SMYK All for kids oferă cea mai largă gamă de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii și alte produse esenţiale pentru copii cu vârste cuprinse între 0-14 ani. Unul dintre punctele forte ale lanțului este disponibilitatea tuturor produselor pe care copiii le doresc și au nevoie într-un singur loc, „All for Kids”.

Oferta se bazează pe mărcile proprii „Cool Club” și „Smiki”, care sunt disponibile exclusiv în magazinele SMYK și ale partenerilor de franciză. „Cool Club” este marca în cadrul căreia SMYK oferă îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile sale unice pentru copii, create de echipa sa de designeri in-house.

„Smiki” este marca proprie SMYK pentru jucării și accesorii pentru copii. Mărcile proprii SMYK sunt completate de branduri terțe, recunoscute internaţional, cum ar fi Lego, Hasbro și Mattel.

Produsele branduri proprii şi cele ale altor producători se comercializează în Polonia prin platforma online de e-commerce și aplicația mobilă a grupului SMYK, care împreună cu rețeaua de  magazine  şi oferta de servicii „click & collect” (livrare gratuită în  magazinele SMYK), oferă clienţilor săi o experienţă omnichannel integrată. Un alt canal de vânzări este reţeaua de magazine în  franciză, cu un total de 171 de unităţi  în 17 țări (la 31 ianuarie 2019).

* pe baza unui sondaj de 1.527 de persoane din Polonia, realizat în orașe cu o populație de peste 75.000 de persoane care au cumpărat cel puțin un articol pentru copii în ultimele trei luni, excluzând Allegro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: