Companii

Smithfield a achiziționat producătorul român de preparate din carne Goodies Meat Production

Reading Time: 2 minute

Smithfield Europa, subsidiară a companiei americane Smithfield Foods, a încheiat un acord de achiziție a societății Goodies Meat Production SRL, producător român de preparate din carne sub marcă proprie pentru canalul de retail.

Tranzacția se va face prin intermediul companiei sale locale de preparate din carne, Elit, situată în județul Alba. Achiziția societății Goodies Meat Production face parte din planul strategic de dezvoltare al Smithfield Europa.

“Elit și-a dezvoltat în mod constant gama de produse și a urmărit mereu creșterea cotei de piață. Pentru a menține această tendință, suntem pregătiți să creștem amprenta operațiunilor noastre. Sunt convins că societatea Goodies va aduce o contribuție valoroasă la îndeplinirea cu succes a obiectivelor noastre de afaceri și doresc să le urez bun venit în echipa noastră.”

Voicu Vușcan, Administrator Elit

Goodies Meat Production SRL operează o unitate de producție în Ceptura de Jos, Prahova, și are 320 de angajați. Portofoliul său de produse include: salam, șuncă, parizer, bacon și alte specialități din carne. Fabrica are o capacitate de producție de 20.000 tone/an și este specializată în producția de mărci private.

“Suntem mândri că modul nostru de lucru, tehnologiile pe care le folosim și produsele pe care le realizăm sunt apreciate de un lider al industriei. Suntem încântați să facem parte dintr-un grup în care inovația, responsabilitatea și excelența operațională stau la baza fiecărui produs.”

Gabriel Cîmpeanu și Adrian Nenița, Directori ai Goodies Meat Production

Acordul de achiziție este supus aprobării autorităților de reglementare competente din România, inclusiv a Consiliului Concurenței.

Elit, parte a Grupului Smithfield din 2018, este una dintre cele mai importante companii de preparate din carne din România, cu o experiență de 20 de ani în domeniu și peste 2.000 de angajați. Elit produce peste 30.000 tone de preparate din carne/an, acoperind o mare varietate de categorii, printre care cârnați, salam, șuncă, produse din carne afumată etc. Compania deține brandurile Elit, Plin de carne, Premia, Promo și Veri.

Foto 127215632 / Cold © Yuriy Biloshkurskyy | Dreamstime.com

Gabriel Barliga

Recent Posts

Johann Strauss Ensemble în concert la Teatrul Național București: „Viena Magic” – un regal muzical de 20 de ani pe scenele din România

Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…

2 minute ago

International Workplace Group deschide un centru ultramodern Regus în Iași pentru soluțiile de muncă hibridă

Un nou spațiu ultramodern de lucru flexibil va fi deschis în centrul Iașiului de către International Workplace Group (IWG), cel…

12 minute ago

One United Properties a obținut un profit brut de 352,1 milioane de lei în primele nouă luni din 2024

One United Properties (BVB: ONE), principalul dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din…

18 minute ago

Flavours investește 600.000 de euro alături de „Transylvania College”, pentru primul său restaurant într-o școală din Cluj-Napoca

Grupul Flavours anunță deschiderea, în „Transylvania College”, a primului restaurant Stradale Carnivale amplasat într-o școală din Cluj-Napoca, marcând astfel debutul…

21 de minute ago

​OMV Petrom începe execuția celui mai mare proiect fotovoltaic al companiei

​OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, a semnat un contract de tip EPCC –…

23 de minute ago

Continental Hotels estimează o creștere cu 4-6% a cifrei de afaceri pentru 2024

Continental Hotels anunță rezultate financiare pentru primele nouă luni ale anului 2024, demonstrând adaptabilitatea și reziliența lanțului hotelier în fața…

31 de minute ago