SMITE va fuziona cu doua agentii
Reading Time: 2 minuteAgentia de comunicare independenta SMITE, care a inregistrat anul trecut o crestere cu 30% a cifrei de afaceri, si-a anuntat planurile pentru 2015: o crestere a cifrei de afaceri cu 50% si fuziunea cu alte doua agentii
Agentia SMITE incheie anul 2014 cu o cifra de afaceri de peste 500.000 de euro, rezultat obtinut prin consolidarea business-ului, care in 2013, a inregistrat o dublare a veniturilor. In contextul in care intreaga piata de publicitate se confrunta cu scaderi, investitiile facute in echipa, dublate de lansarea unor noi componente precum social media si field marketing, si viziunea SMITE de a incuraja parteneriatul cu clientii agentiei printr-o politica de flat fee au ajutat la cresterea agentiei.
“Anul 2014 a reprezentat o perioada foarte importanta pentru SMITE deoarece am reusit sa ne consolidam echipa, sa investim in dezvoltare, mentinand directia pe care am pornit in urma cu cinci ani. In plus am reusit sa castigam trei noi clienti, in ciuda faptului ca new business-ul nu a fost nicio clipa prioritatea noastra”, spune Florin Maxim, Managing Partner la SMITE.
Astfel, anul trecut SMITE a ales sa se concentreze mai mult pe clientii activi in defavoarea new business-ului, venind in intampinarea acestora cu propuneri si solutii care sa ii ajute sa dezvolte eficient campaniile de comunicare. Totodata, echipa SMITE a crescut de la 6 specialisti in 2012 la 12 la finalul anului 2014. Mai mult, SMITE a facilitat dezvoltarea personala si profesionala a acestora, prin participarea la training-uri interne si externe, conferinte, sau workshop-uri. Pentru anul acesta agentia isi propune o crestere cu 50% a cifrei de afaceri inregistrate anul trecut si completarea echipei cu inca trei oameni. De asemenea, agentia isi propune sa dezvolte mai mult atat partea de events si in-store marketing cat si serviciile de digital.
“Suntem constienti ca la prima vedere, obiectivul de a creste cifra de afaceri cu 50% este ambitios, insa luna ianuarie ne-a adus deja cinci clienti noi, ceea ce reprezinta o premiera si o performanta remarcabila. In plus, acest obiectiv este sustinut si de planul nostru de dezvoltare: vom face pasul de la o singura agentie la un grup de agentii. Este un proiect la care lucram din 2014 si pe care il vom finaliza in perioada urmatoare, prin fuzionarea cu inca doua agentii de comunicare cu competente complementare”, spune Claudia Maxim, Client Service Director la SMITE.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz