SmartWrap lansează Centrul Mobil de Testare a Stabilității Paleților, după o investiție de 25.000 de euro
Reading Time: 3 minuteSmartWrap a lansat în România primul Centru Mobil de Testare a stabilității paleților ambalați în folie stretch, în cadrul evenimentului ”Challenge Day”. Pentru implementarea acestui proiect, compania a investit 25.000 de euro.
Soluție garantează un nivel ridicat de siguranță în transport, economii semnificative (o medie de 25% per cost/ambalare) și îndeplinește principiile sustenabilității reducând cu 30% – 50% consumul de plastic.
Noul Centru Mobil de Testare răspunde la cele mai presante întrebări și nevoi ale producătorilor și transportatorilor de mărfuri: lipsa resursei umane calificate în producție și logistică, nevoia de a controla calitatea ambalării, reducerea costurilor, stabilitate în timpul transportului, controlul stocurilor, scăderea consumului de plastic sau economie de timp.
”Încă de la început, am făcut pionierat și am acționat sub deviza nouă ne pasă, de aceea am venit mereu cu soluții inovatoare, educație și transfer de know-how care să susțină acest lucru. Prin evenimentul Challenge Day și împreună cu partenerii noștri, TG Europe (creatorul centrului mobil de testare) și Lantech (cel mai mare producător de echipamente de înfoliat din lume), am dorit să aducem în atenția clienților și a tuturor producătorilor și transportatorilor români că modul în care înfoliem și transportăm produsele poate fi 100% digitalizat, controlat, testat, măsurat și cu costuri substanțial reduse. Dacă nu măsurăm, nu putem îmbunătăți! La nivel european, 4% din mărfuri se deteriorează în timpul transportului din cauza înfolierii incorecte. Acest lucru se traduce prin pierderi de sute de milioane de euro anual. Lansând acest centru de testare mobil, aducem la aceeași masă echipamentele de testare, înfoliatoarele și foliile stretch. Ele nu pot funcționa decât în sinergie.”
Melinda Mureșan, director general SmartWrap
Cum funcționează Centrul Mobil de Testare a stabilității paleților
Este o unitate de laborator mobil care poate testa stabilitatea încărcăturilor în aproape orice locație. Acesta dispune de un banc de accelerație prin care simulează scenarii reale din teren, îndeplinind criteriile EUMOS 40509 pentru testare (standard stabilit de European Safe Logistics Association, care descrie o metodă de testare dinamică pentru a evalua rigiditatea unei unități de încărcare).
Centrul mobil oferă posibilitatea de a testa paleții proaspăt scoși de pe linia de producție, măsurând rapid conformitatea cu standardele UE. De asemenea, este echipat cu o cameră de înaltă rezoluție care captează mișcarea paletului în timpul testului și un soft care procesează grafic rezultatul, acesta fiind afișat pe un display, astfel încât beneficiarii să poată analiza conformitatea soluției testate.
”Pe viitor vrem să aducem acest centru de testare la câți mai mulți clienți, pentru ca, încet, încet, să înțelegem că inovația și tehnologia avansată ne ajută să fim sustenabili și să reducem costurile fără a diminua stabilitatea și siguranța în transport”, spune Melinda Mureșan.
M&M Product activează pe piața din România din 1994, deține o platformă la Râșnov (producție și depozit central) și operează în țară prin 3 puncte de lucru regionale: București, Craiova, Bacău. Compania are 2 divizii, producție și distribuție, și trei linii de business: Ambalaje flexibile Standard, Ambalaje flexibile HighPerfromance (HP și The SmartGreen) și Utilaje. Cele 3 branduri al companiei sunt: The SmartGreen, HighPerformance, FainWrap
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz