Management

Smartree deschide un nou birou

Reading Time: 2 minute

Smartree, unul dintre jucătorii din piața de externalizare a proceselor de resurse umane își extinde prezența în țară, prin deschiderea celor de-al patrulea birou, la Craiova.

Smartree a deschis cel de-al treilea punct de lucru al companiei, în afara Bucureștiului, care va oferi servicii de externalizare, calcul salarial și administrare personal. Această mutare face parte din strategia de externalizare a companiei, iar noul birou va deservi întreaga regiune, dar și o parte din noii clienți Smartree.

Craiova este unul dintre punctele de interes ale momentului, care cunoaște un grad exponențial de extindere. Această evoluție se datorează numeroaselor parcuri industriale, centrelor de suport și dezvoltare software pentru aplicații de tip enterprise, dar și facultăților de producție din industria de automobile. De asemenea, aici se află și unul dintre cele mai mari centre universitare din țară, ceea ce înseamnă un mediu de business competitiv, în plină dezvoltare, care poate deservi companii multinaționale din zonele cele mai diverse, cum este și cazul clienților Smartree.

„Am ales Craiova în urma consultării unor studii despre piața muncii din România, dar și despre posibilitățile de dezvoltare pe diverse regiuni. Am văzut o oportunitate în a deschide un birou aici și am început să testăm piața. Am găsit oameni extrem de bine pregătiți în acest domeniu, care se potrivesc profilului pe care îl căutăm și așa a început totul”, spune Adrian Stanciu, CEO Smartree.

Ȋn prima fază, echipa din Craiova va fi formată dintr-un Team Leader și doi sau trei specialiști, ȋnsă, ea se va mări progresiv, pe măsură ce va crește numărul de clienți, dar și de  servicii oferite. Ȋnainte de ȋnceperea activității, noii angajați vor beneficia de un training intern, ȋn urma căruia se vor familiariza cu toate procedurile și standardele de „customer care” Smartree.

Ȋn prezent, Smartree are 85 de angajați, ȋn centrele din Bucuresti, Pitești și Timișoara. Compania oferă o gamă completă de servicii precum salarizare, administrare de personal, analiză și raportare pentru management, recrutare, muncă temporară sau consultanță ȋn domeniu. Cei peste 180 de clienți sunt majoritar companii multinaționale dar printre ei se numără și firme cu capital romȃnesc.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Join UP!: Românii prind gustul vacanțelor exotice. Peste 30% mai mulți turiști au vizitat Egiptul în această toamnă

În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…

10 ore ago

„Bach chez Cioran, une tragédie angélique”, în premieră în România pe 26 noiembrie

Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…

14 ore ago

Provocările finanțării proiectelor culturale din România

Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…

16 ore ago

Ateliere de colaj organizate alături de Haute Culture, în completarea Collage Festival

Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…

17 ore ago

Ziua Națională a României pe scena La Fenice Stele ale Operei Româneşti la Veneţia

Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…

18 ore ago

Johann Strauss Ensemble în concert la Teatrul Național București: „Viena Magic” – un regal muzical de 20 de ani pe scenele din România

Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…

18 ore ago