SmartPoint comunica pentru Banca Romaneasca
Reading Time: 2 minuteCompania de consultanta in comunicare si relatii publice SmartPoint a castigat contul Banca Romaneasca, parte a grupului National Bank of Greece (NBG), pentru comunicare B2C si B2B
Agentia se va ocupa de dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare externa si interna, digital, managementul situatiilor de criza, comunicarea si organizarea de evenimente business to business, dar si de dezvoltarea actiunilor de responsabilitate sociala ale bancii. Compania de consultanta a fost desemnata castigatoare in urma unui proces de selectie desfasurat pe parcursul a doua luni.
„Suntem onorati sa lucram impreuna cu echipa Banca Romaneasca, in care am descoperit valori comune. Provocarea lor ne-a oferit oportunitatea de a ne demonstra expertiza in comunicarea de business si social media intr-o strategie coerenta, declinata in toate mediile de comunicare”, declara Octav Stefan, PR Coordinator, SmartPoint.
Banca Romaneasca are 22 de ani de activitate pe piata bancara din Romania. In octombrie 2003, cel mai mare grup financiar din sud-estul Europei, National Bank of Greece (NBG), a cumparat pachetul majoritar de la Banca Romaneasca, detinand in prezent 99,279% din capitalul social al acesteia. In prezent, are un indice de solvabilitate de cca. 18,5%, un capital social de peste 700 de milioane de lei si o retea nationala de sucursale in majoritatea oraselor importante ale tarii.
Infiintata in 2005, SmartPoint gestioneaza un portofoliu de conturi precum: eMAG, CISCO, Epson, IDM Club, Kingston Technology, L’Oréal Paris, Mio, Miele, NVIDIA, Nordeus, Sage, Sony, UPS, Reckitt Benckiser, TP-LINK, Playstation, Hemofarm, KDF Energy.
SmartPoint deruleaza operatiuni la nivel regional in Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Serbia si Slovenia. Printre conturile regionale se numara: Cisco, Epson, Kingston, NVIDIA, Reckitt Benckiser, TP-LINK.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz