SmartBiz 365, o propunere viabilă pentru IMM
Reading Time: 3 minuteXAPT SOLUTIONS a anunţat de curând lansarea pe piaţă a unui instrument nou, primul produs bazat pe platforma Microsoft Dynamics NAV şi viitoarea platformă Microsoft Dynamics 365 Business Edition. Produsul este destinat IMM-urilor şi este conceput ca un sistem integrat “la cheie” ce înglobează cele mai importante funcţionalităţi ale unei soluţii de tip Tier 1. Ca şi verticală de business, acoperă cu succes activităţile companiilor din distribuţie şi servicii profesionale.
“Într-un segment de piaţă dominat de aplicaţii autohtone, SmartBiz 365 are ca prim obiectiv să devină o opţiune viabilă pentru companiile cu o plajă cuprinsă între 5 – 20 de utilizatori.”, completează Alexandru Dorobanţu, Senior Account Manager, XAPT SOLUTIONS, care va răspunde întrebărilor revistei Biz în interviul ce urmează.
1. XAPT SOLUTIONS a declarat că SmartBiz 365 este disponibil pentru o nişă neexplorată încă de către companie. Cum va convinge produsul acest target nou?
Timp de 20 de ani suita de produse Microsoft Dynamics, din portofoliul XAPT SOLUTIONS, s-a adresat segmentului de medium şi enterprise. Propunerea noastră pentru segmentul de IMM are 3 coordonate ce merită luate în considerare: o logică a sistemului şi un set de funcţionalităţi cu “pedigree” care până în prezent erau accesibile companiilor dispuse să aloce un buget considerabil; o implementare rapidă bazată pe cele mai bune practici XAPT SOLUTIONS dobândite în 20 de ani şi în peste 300 de proiecte Microsoft Dynamics şi, nu în ultimul rând, cu o investiţie financiară minimă şi predictibilă.
De menţionat este şi faptul că acest produs nu are costuri ascunse. Efortul de implementare este pre- dimensionat şi, implicit, gândit într-un preţ fix, iar accesul la licenţă de utilizare şi mentenanţă asociată se face pe bază de abonament lunar scalabil.
2. Există vreo legătură între SmartBiz 365 şi suita Microsoft?
Există o legătură cât se poate de strânsă între SmartBiz 365 şi suita Microsoft. Mai exact, în Smartbiz 365 am împachetat cele mai importante funcţionalităţi din Microsoft Dynamics NAV, luând în considerare modulele de financiar, achiziţii, vânzări şi stocuri. De asemenea, deployment-ul soluţiei este gândit în Microsoft Azure. Astfel, sunt evitate costuri legate de hardware şi software adiţional. La fel ca şi în cazul produsului, clientul are acces la infrastructura necesară exploatării sistemului în condiţii optime, în baza unui abonament lunar.
Datorită platformei pe care este construit, SmartBiz365 permite integrarea nativă cu alte produse Microsoft, precum Microsoft Office 365, Power BI şi Power Apps.
3. Există perspective pentru dezvoltarea soluţiei?
Smarbiz 365 reprezintă baza pe care intenţionăm să ne construim abordarea noastră în segmentul de IMM. Am finalizat localizarea sistemului pentru a face faţă cerinţelor statutare şi portarea celor mai bune practici din verticalele pe care le-am targetat. Avem în vedere adăugarea de funcţionalităţi din alte module Microsoft Dynamics NAV, cât şi dezvoltarea de “nice to have-uri” specifice mediului de business din România. Avem în plan ca, odată cu “maturizarea” produsului, să adresăm şi noi verticale de business precum producţia sau retail-ul.
4. La ce rezultate va aşteptaţi în primul an de la lansare?
Procesul de vânzare a produsului a demarat cu mult înainte de lansarea oficială în piaţă. În acest moment putem spune că avem un pipeline de potenţiali clienţi cu care suntem în discuţii. Estimăm ca până la sfârşitul lui 2017 să gestionăm aproximativ 20 de noi clienţi pentru SmartBiz 365.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz